duminică, 24 ianuarie 2021

Joaca de-a fotografiatul

Îmi place cel mai mult să surprind fotografic crâmpeie de natură, să transmit emoții, să creez din unghiuri, umbre și lumină cadre ce-mi spun o poveste sau lasă să se reinterpreteze în mintea și ochiul privitorului.

Îmi place și în fața aparatului de fotografiat. Nu neapărat sub formă de selfie. Dacă stau să mă gândesc, am puține selfiuri și cele pe care le am sunt din strictă necesitate, de obicei în doi sau grup în lipsă de fotograf.

Îmi place să fiu surprinsă de aparat. Să fiu în mișcare, să creez grimase sau să mi se suprindă grimasele. Râd! Mult, cam în orice condiții. În situații de râs, de plâns chiar, de stres eu râd! Râd și când "pozez". Cum mulți iau poziția de drepți, devin crispați sau încearcă să pozeze, eu mă pun în poziția de râs. Involuntar sau câteodată nu! 

Îmi place că are cine să exerseze cu mine poziții de râs și în mișcare în timp ce sunt în fața obiectivului de fotografiat! Sunt norocoasă! Așa că vă las mostre recente de râs și joacă de-a fotografiatul.








Niciun comentariu: