joi, 1 octombrie 2009

I am back! :))

Se pare că mi-aţi simţit lipsa, pentru că am primit ceva "reproşuri" că nu am fost activă pe blog în ultimele zile. Aşa e, nu am fost, iar prestaţia mea în blogosferă a fost una scăzută, înregistrând doar 11 posturi în luna septembrie. Nu încep luna octombrie prin a promite că voi fi mai activă de acum încolo ci, pur şi simplu, prin a-mi face autocritica :)) şi a trage linie la lista cu promisiuni de îndeplinit până la 1 octombrie. Din păcate, am reuşit să bifez doar primele trei din listă:
   1. Să termin cu mutatul până luni seara, cel târziu (trebuie să locuim în altă parte până la sfârşitul anului, dar după Anul Nou sunt şanse mari să ne reîntoarcem aici).
 
  2.  Să mai ajung pe la interviuri (pentru job de profesor/suplinitor, în special), ca să mă obişnuiesc cu cerinţele şi graiul suedez, în momente de stres.
 
  3.  Să încep din nou voluntariatul la Jordbromalmsskola unde, din iarnă până la sfârşitul şcolii, am ajutat elevii la lecţii, la engleză şi spaniolă.
 
  4. Să termin de citit prima mea carte în limba suedeză (variantă normală, nu lättläst).
 
  5. Să apuc să împrumut şi o carte în limba engleză şi s-o termin de citit.
 
  6. Să reuşesc să văd o parte din filmele suedeze care îşi aşteaptă, cuminţi, rândul.  

  7. Să facem un traseu prin Tyresta Park (altul decât cel de data trecută, dacă tot au anunţat că va fi vreme frumoasă în septembrie). 

   8. Să ajungem în Djurgården şi să ne mai plimbăm ore în şir, cum obişnuiam în iulie, în vacanţă.

  9. Să mergem pe "insuliţele" din centru şi să fac fotografii (de creaţie, aşa, gândite pe îndelete :).

10. Să apuc să mai fac papa bun (gen langoşi, sărăţele, gogoşi, găluşte cu prune şi altele de genul, nu le mai înşir că şi aşa îmi lasă gura apă şi tare mi-e că nu o să ajung să mă ţin de ceea ce mi-am propus).
Cât despre restul, nu am reuşit să le bifez în totalitate, unele dintre ele fiind subsituite de activităţi similare. Oricum, fiecare punct în parte va constitui subiectul unui post dedicat special activităţii respective.

Niciun comentariu: