vineri, 9 aprilie 2010

Premiu muncit pe brânci! :)

Am fost premiată, din nou!


Dar de data asta, nu e un premiu primit doar pentru activitatea de pe blog :)) ci trebuie să-l muncesc ca să-l merit cu adevărat! :) Cine m-a premiat? Mămica gugulufului cel drăgălaş, de care nu mă pot sătura niciodată, indiferent de cât de dulce e şi de cât de mult îl savurez! :) În ce constă munca propriu-zisă? Ei bine, în dezvăluirea unor amănunte personale, răspunzând la următoarele întrebări:

1. Dacă ai o poreclă.
Am, sunt alintată în mai multe feluri. Pentru Vali sunt "îngeraş", pentru mama sunt "păpuşa" iar pentru colegii de la Bucureşti "Ghemu" :) Poreclă suedeză nu am căpătat încă! :)

2. Unde locuieşti?
M-am strămutat de la Bucureşti la Stockholm, aşa că momentan, îmi fac veacul în capitala Suediei.

3. Înălţime
171 cm ( şi ţin la cm ala ca la ochii din cap pentru că au fost dăţi când s-a pierdut pe drum şi nu a mai ajuns şi-n paşaport :)

4. Dacă ai zi onomastică.
Am o zi onomastică pentru două nume de sfinţi :) ce se sărbătoresc pe 8 noiembrie.

5. Ocupaţie
De-a lungul timpului am avut mai multe (ca să vă spulber curiozitatea, vi le enumăr: tehnoredactor, traducător freelancer, redactor, profesoară de engleză, nu neapărat în ordinea asta, de multe ori au mers şi în paralel). Momentan, mă pregătesc pentru a profesa cu drepturi depline în Suedia.

6. Fraţi, surori?
Am un frate, să-mi trăiască şi să înflorească şi-n continuare! :)

7. Limba maternă
Română

8. Limbi vorbite
Eeee, destule, zic şi sper să nu-mi mai vină idei! :) Aşadar, engleză, suedeză, spaniolă, rusă.

9. Colecţii
Ştiu eu, de obicei colecţiile le-am avut de-a lungul anilor (unele le mai am şi acum) dar sunt la Bucureşti şi le am în colaborare cu mama :) Colaborare trainică şi pasiune înflăcărată, mai ales din partea mamei :)

10. Număr la pantofi
38, aşadar, nu trăiesc pe picior mare! :)

11. Şcoli absolvite
Destule şi dacă stau să mă gândesc, sper să mă opresc la un moment dat, deşi acum sunt în toi şi planurile de viitor prevăd o intensificare a lor :) Liceu la profil de limbi străine şi turism, facultate de limbi străine, curs de calculator, curs de spaniolă, de fotografie digitală şi photoshop; în prezent, curs intensiv de suedeză pentru profesori, urmează ceva cursuri la distanţă şi completare la facultate, din toamnă, pentru a deveni profesor cu drepturi depline în Suedia.

12. Materia preferată
Hehe, materii umaniste, mai puţin istoria.

13. Ce hobby-uri ai?
Multe, în principiu, să călătoresc, să învăţ limbi străine :) să mă înconjor de animăluţe, de cărţi, muzică şi mult verde şi aer curat! :)

14. Bani de buzunar
Ouch, mă doare! :)

15. Dorinţă
Să reuşesc ce mi-am propus!

16. Vise
Să fac înconjurul lumii, să am gemeni :), să trăiesc în Suedia :)

17. Număr norocos?
Nici nu ştiu, am numere preferate (3, 7, 10), aş putea spune, ştiu eu dacă sunt şi norocoase? :)

18. Ai vrea să revezi...
Aş vrea să revăd casa bunicilor în care am crescut... să fie ca un fel de călătorie în timp... Aşa aş vrea, tare mult! Şi pe bunici, bineînţeles!

19. Ai animale de casă?
La Bucureşti, am copii cu blană ce fac miau şi sunt în grija bunicilor :))

20. Sentimentul cel mai preţuit.
Iubirea. Dacă suntem capabili să iubim şi simţim că suntem iubiţi, devenim mai buni, mai sensibili, mai înţelegători şi totul în jur capătă o altă valenţă! Utopic? :)

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa?
Au fost multe zile frumoase! Bănuiesc că cele mai frumoase sunt cea în care îţi întâlneşti marea iubire (care să şi rămână, până la adânci bătrâneţe) şi cea în care devii mamă. Pe cea din urmă, încă o mai aştept!

Premiul, cu tot cu munca de rigoare, merge la Salmi şi Tetris, de data asta!

8 comentarii:

tetris spunea...

Multumesc, preiau, cu tot cu munca aferenta :D

Anonim spunea...

Gemeni? Uau...bafta maxima! :)
Sa ti se implineasca toate dorintele si visele!
E asa cuminte leapsa ta...si frumoasa! :)
Un weekend frumos iti doresc!

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

O parte din vise se pare ca s-au implinit...bafta la celelalte...cu atatea limbi straine "in buzunar", e chiar simpla o calatorie in jurul lumii

Anonim spunea...

o preiau cu placere...sper ca in we sa ma ocup de ea, mai am una care asteapta la rand :).

cristina spunea...

Hei, Svea premianta! :) Am revenit si eu la viata ... virtuala. Si am inceput sa recuperez ce am pierdut. Pe blog la tine pierdusem mai ales niste animalute absolut delicioase (cum sa ii spui altfel motanului mare, gri si neasteptat? ;) ) si o natura suedeza relaxanta. Recuperat tot ;) Bun regasit!

gentidinpiele spunea...

Buna,desi comentariul meu nu isi gaseste locul aici,nu am gasit un contact asa ca te voi intreb aici daca vreisa facem un link exchange.Eu am un blog despre Tunisia,respectiv Descopera Tunisia (http://descoperatunisia.wordpress.com).Da-mi te rog de stire pe ina_gros@yahoo.com
Salutari din Tunisia :)

Anonim spunea...

Bafta multa multa maine! Tinem cu totii pumnii. Pup!

INCERTITUDINI spunea...

Buna seara!( nu stiu cum este acolo)
E minunat la tine!!!
Noroc in indeplinirea dorintelor!