luni, 5 iulie 2010

Din lac în ... barcă :)

Cum v-am mai spus deja, vara s-a instalat de ceva vreme şi s-a instalat bine, cu temperaturi suedeze caniculare, de 25-30 de grade care, după cum suntem ameninţaţi, vor zăbovi, timp îndelungat, să încălzească şi să coloreze pielea albă şi fină a suedezului obişnuit cu veri răcoroase şi ierni geroase.

Eu una sunt extrem de fericită cu o asemenea vară, asta după ce anul trecut am îndurat o iarnă moderată dar o vară extrem de răcoroasă şi ploioasă. Anul acesta, s-a schimbat roata, iarna fiind una foarte lungă şi grea, însă vara reuşeşte, se pare, să ne alimenteze cu multă căldură solară pentru serile geroase de iarnă ce vor să vină.

Ieri, mi-am propus să ajung la cel mai apropiat lac (natural) din zonă şi să mă bucur de privelişte şi de frenezia suedezului ieşit la bălăceală. Spre surprinderea mea, am dat peste o zonă liniştită, unde doi pescari îşi făceau, conştiincios, siesta :) liniştea lacului fiind întreruptă, la un moment dat, pentru doar vreo jumătate de oră, de o familie cu 3 copii ce traversaseră strada pentru o scurtă distracţie în lacul din faţa casei :)

Aşadar, descinderea mea a fost de bun augur, m-am bucurat de multă linişte, aer curat, soare şi de o binemeritată plimbare duminicală.

Vă las să vă delectaţi, vizual, cu crâmpeiele fotografice surprinse :) Enjoy them! :)








 

6 comentarii:

Raluca spunea...

Svea draga,dupa cum spui,se si vede din pozele trimise de tine pe blog,aveti zile de vara exact pe placul tau.Dar 25-30gr la noi e o temperatura moderata,dar la voi e caniculara.Deci,sa nu pregeti si sa te plimbi peste tot impreuna cu prietenul tau aparatul de fotografiat.Astept tot mai multe articole si poze din partea ta.

tetris spunea...

Pozele cu barcutele sunt foarte simpatice! Aduce putin cu Herastraul, parca, in primele poze

Svea spunea...

Multumesc, Raluca, voi incerca! :)

Tetris, nu stiu ce sa zic, poate mana fotografului roman e de vina, de a surprins cadrele in asa fel incat sa aduca cu Herastraul. Altfel, nu pare! :))

Anonim spunea...

Tare racoritoare este imaginea acestui lac...barcile si albastrul apei m-au dus cu gandul acasa...minunata zi ai petrecut si ai surprins pe senzor.

Svea spunea...

Merci, Ana-Maria, asa e! Noroc cu vremea caniculara de anul acesta si cu generozitatea reliefului stockholmian, ce abundă în lacuri naturale şi pădure cât cuprinde!

Joop Zand spunea...

Nice place Svea.....good pictures.

greetings, Joop