sâmbătă, 17 iulie 2010

Şedinţă foto cu ... Ţup-ţup :)

Ştiam că sunt mulţi urechiaţi prin pădurile Stockholmului. Nu odată i-am văzut pe cărări sau alei împădurite, chiar printre blocuri suedeze. Ţup-ţup! Mai mari şi graşi, mai puiuţi şi slăbuţi, însă toţi cu frica şi fuga la purtător, făcând slalom rapid prin tufişuri, lăsându-mă de fiecare dată cu buza (obiectivului foto) umflată :)

Dar cum odată şi odată, tot trebuie să dea norocul peste mine, cum s-a întâmplat şi în cazul căprioarei stockholmiene, când am ajuns la un lac din apropiere şi cum contemplam eu împrejurimile, am văzut în faţa unei terase, mişunând ceva în iarbă. Nu mă înşelasem! Erau trei iepuraşi mititei, care ronţăiau de zor, nestigheriţi de mesenii ce se aflau doar la o aruncătură de băţ de ei! Aşa că am profitat, am schimbat obiectivul şi mi-am început şedinţa foto. Din nefericire, iepuraşul negru sperios nevoie mare s-a ascuns rapid în vizuina lui :) lăsându-mă în grija celorlalţi doi, care spre bucuria mea, numai grija mea nu au avut-o. Şi aşa, am reuşit să-mi fac damblaua şi să-i arhivez la dosarul... fotografic :)






7 comentarii:

Joop Zand spunea...

Hallo Svea

nice pictures of these rabbits.

greetings, Joop

Svea spunea...

Thanks a lot, Joop! I'm glad that you like them!

RALUCA spunea...

Tupii,Tupii ca sunt doi,sunt foarte draguti,imi plac de numai pot.Si cu steluta unuia din ei in frunte.Bine ca ai reusit sa-i prinzi.Succes mai departe la sedinte foto si pentru alte vietuitoare.

floridecamp spunea...

urecheat frumos!!!!!!

Elettra spunea...

adorable rabbits

Anonim spunea...

Foarte frumos acolo la tine!

tetris spunea...

Frumos!!! Nu te dezminti :)
Pe cand un elan? :D