duminică, 30 august 2009

Leapşa de la Mihaela merge la ... greenfield :)

Am primit o leapşă de la Mihaela, în care trebuie să scriu 10 lucruri pe care vreau să le bifez până la data de 1 octombrie:

  1. Să termin cu mutatul până luni seara, cel târziu (trebuie să locuim în altă parte până la sfârşitul anului, dar după Anul Nou sunt şanse mari să ne reîntoarcem aici).

  2.  Să mai ajung pe la interviuri (pentru job de profesor/suplinitor, în special), ca să mă obişnuiesc cu cerinţele şi graiul suedez, în momente de stres.

  3.  Să încep din nou voluntariatul la Jordbromalmsskola unde, din iarnă până la sfârşitul şcolii, am ajutat elevii la lecţii, la engleză şi spaniolă.

  4. Să termin de citit prima mea carte în limba suedeză (variantă normală, nu lättläst).

  5. Să apuc să împrumut şi o carte în limba engleză şi s-o termin de citit.

  6. Să reuşesc să văd o parte din filmele suedeze care îşi aşteaptă, cuminţi, rândul.  

  7. Să facem un traseu prin Tyresta Park (altul decât cel de data trecută, dacă tot au anunţat că va fi vreme frumoasă în septembrie). 

   8. Să ajungem în Djurgården şi să ne mai plimbăm ore în şir, cum obişnuiam în iulie, în vacanţă.

  9. Să mergem pe "insuliţele" din centru şi să fac fotografii (de creaţie, aşa, gândite pe îndelete :).

10. Să apuc să mai fac papa bun (gen langoşi, dacă tot mi-a făcut poftă mămica_de_Sebastian, sau sărăţele, gogoşi, găluşte cu prune şi altele de genul, nu le mai înşir că şi aşa îmi lasă gura apă şi tare mi-e că nu o să ajung să mă ţin de ceea ce mi-am propus).
Leapşa trebuie trimisă unei singure persoane şi, de data asta, optez pentru ... greenfield!

6 comentarii:

svea spunea...

Am intrat pe blogul indicat, dar nici urmă de tartă :(( Salivez din ce în ce mai tare :))

svea spunea...

aaaaa, tartă cu prune, vreau!! :)) încă un lucru de pus pe listă :))

svea spunea...

Şi nu te bucuri? :)
Mersi şi aştept cu interes lista ta :)

greenfield spunea...

Tocmai pe mine m-ai nimerit!:))
Bine, o iau dar trebuie sa ma gandesc profund...tocmai am facut o tarta cu prune, desi ne-am hotarat sa tinem dieta:D
Spor la mutat, ce sa-ti urez?
Succes in toate!

raluca spunea...

Iti doresc sa realizezi obiectivul propus.
Tocmai azi am facut galuste cu prune....daca as putea ti-as oferi.

Mihaela spunea...

Svea, sa le implinesti pe toate asa cum ti-ai propus! Mutat usor va doresc! Pupici