marți, 6 aprilie 2010

Joaca de-a zăpada

Ieri, când m-am trezit, am clipit de mai multe ori şi m-am frecat la ochi înainte să conştientizez că ninsoarea abundentă care se întrezărea printre jaluzelele pe jumătate întredeschise nu face parte din tărâmul viselor. A trebuit să deschid larg geamul ca să mă pot minuna cu voce tare de noul strat de zăpadă!

Astăzi, m-am trezit matinal, pentru că razele puternice ale soarelui m-au învelit în lumina călduţă a unei zile de vårvinter stockholmian, în care te poţi trezi cu simptome de iarnă şi sfârşi cu cele de primăvară târzie, chiar. Aşa a fost ieri, aşa mă aştept să fie şi în următoarele zile. Spre exemplificare, aveţi mărturiile ce urmează, datate, pentru a spulbera orice urme de îndoială că ar fi surprinse în anotimpuri diferite. Nu le despart decât 24 de ore! :)







10 comentarii:

tetris spunea...

Jucausa mai e vremea pe acolo!

Ninulescu spunea...

Io zic sa te orientezi catre Grecia ori Egipt..ca deja asta e bataie de joc..Pai nu abia trecu iarna ? ...Acu vine iar la loc ?...Pfuaii ce ma enervez, si aci e iar vreme de toamna tirzie... pote vine si aci iarna din nou ca atunci ma si arunc pe geamul de la subsol :(

Anonim spunea...

Asta e v-ati ascunselea? :D

Svea spunea...

Tetris, jucăușă tare, ce mai!

Ninule, ce să mă mai reorientez, măcar să supraviețuiesc aici și să-mi fac un rost ca să pun de vacanțe în locurile menționate! Cât despre anotimpul responsabil de martie și aprilie, cică vårvinter i se spune și am scris despre el cu vreo 9 posturi în urmă :)

dintimișoara, absolut, de-a v-ați ascunselea în toată regula, uite zăpada, nu-i zăpada :))

Anonim spunea...

Noa chiar ca a fost nasol...eu nu am mai vazut zapada proaspata de cand a inceput sa se topeasca(inca mai avem niste gramajoare mici in curtea din fata, unde erau muntii aia mari). Stiam eu ca Gotlandul e mai special, dar nu aveam cu cine povesti sa stiu cum e pe continent.
Azi a fost iar placut, 11 grade.

Cum mai stai cu scoala?

Svea spunea...

Dacă marţi a fost soare puternic şi frumos, ieri a fost extrem de înnorat iar azi se pare că soarele va avea de furcă cu norii. Mâine şi poimâine au anunţat ploi, să vedem acum.

Cu şcoala, sunt în a cincea săptămână de SAS B şi pe 20 aprilie dau examenul. Am primit ieri häftele şi sunt cam agitată că nu vroiam să-l dau aşa devreme dar suntem obligaţi. Chiar dacă nu iau CSN cele 10 săptămâni obligatorii de SAS B sunt numărate până pe 7 mai deşi săptămânile efective de curs se termină chiar pe 18 mai când e următorul examen, decalajul survenind din cele 2 săptămâni cât stai la SAS A (în plus, în aşteptarea rezultatului, care de cele mai multe ori vine după 3-4 zile dar ei te obligă să rămâi încă 2 săpt la acel nivel). Cam alambicat, sper că am fost coerentă. Nu-mi sunt boii acasă dar asta e. Trebuie să lupt. O să mai revin cu amănunte, în 10 minute trebuie să ies pe uşă. Pup!

Anonim spunea...

Ce häfte aveti? E cel de anul trecut? Stiu o tipa care a dat national prov la SAS B in martie si a avut acelasi häfte din care am dat eu in noiembrie. Daca e asa, gasesti subiecte pe site-ul skolverket, iti va fi mai usor...(eu nu am avut subiectele si a durat cam mult sa ma gandesc ce sa aleg pe loc...).

Chiar ca e repede testul, tin pumnii, trebuie sa imi faci un cadou frumos de ziua mea :).
Tu iei CSN numai pe SAS B? La noi a fost doar 100 de puncte, eu nu am luat in ultimul termin bani descat pe 50%(am avut si engleza de 100 de puncte).

Te pup, spor!

Svea spunea...

Nu e cel de anul trecut. Este în premieră :) e pentru vårtermin 2010! Oss emellan se numeşte, are 30 de pagini scrise mărunt :) şi tratează relaţiile dintre oameni. Eu nu am luat deloc CSN până acum şi nici de acum înainte nu am şanse, cel puţin o perioadă. Noi facem şi orientering kurs aşa că la punctaj stăm bine iar banii se iau întregi, pentru cei care au dreptul.
Merci pentru încurajări! Pupici mulţi!

Anonim spunea...

Oh da, tu ai scris clar ca nu iei CSN, eu am citit printre randuri. Nu mai tin minte daca mi-ai mai scris despre asta sau nu(daca da, nu mai scrie, spune doar ca da, ai mai scris si caut eu) si poate sunt sacaitoare acum :) dar de ce nu ai drept la CSN? PUP!

Svea spunea...

Hehe, da, am mai scris ca nu iau CSN, nu in post, ci la comentarii, dar nu-i nicio problema, e normal sa nu tii minte. Pot repeta de oricate ori e nevoie! Stai linistita! :)
Pup si eu!