sâmbătă, 7 august 2010

Paste cu legume wok, de weekend!

Dacă este weekend, trebuie să plouă ceea ce mă inspiră să gătesc ceva mai elaborat decât tradiţionala supă sau salată cu care ne hrănim de-a lungul săptămânii. Perfect sănătoase şi gustoase, însă în weekend, de când cu vremea ploioasă, dau inspiraţia şi pofta peste mine şi încerc diverse combinaţii deja întâlnite sau nu. De data asta, am atentat la o pungă de legume wok din congelator, pe care le-am combinat nu cu asia noodles cu care fac casă farfurie bună :) ci cu fusilli. Cu alte cuvinte, paste cu legume wok! Şi cu fripturică la cuptor! Procedeul culinar, extrem de simplu, se poate deduce din poze! Poftă bună!






15 comentarii:

salmi spunea...

Da, daca e we ploua...ooof ce vara am avut si noi de cand ne-am intors...ziua la munca, seara la nani si in we...ploua!

yami yami, desi nu ma pot plange ca e mama aici si face papa bun, tot nu refuz farfuria oferita. ;)

pupici!

Svea spunea...

Asa e, ati ratat vara torida suedeza, dar acum e bine ca a renascut natura! Arata asa ciudat iarba arsa! Acum e verde si proaspata din nou!
A fost delicioasa gaselnita de azi!
Imi imaginez ce papa bun face mami tau! Poate reusesti sa ne impartasesti cate ceva! Pupici!

Ninulescu spunea...

super mincarica..imi aduce de aminte de spaghetele unei vecine..singura problema este ca taia carnita prea mic si deabia o puteam alege dintre spaghetii,
a ta e taiata mult mai mare..deci se putea alege mult mai usor... ce nu inteleg eu este de ce o carnita asa de frageda si delicioasa trebuie neaparat amestecata cu diverse ? :( :)) :))

Svea spunea...

Asa e, Ninule, delicioasa a fost combinatia!
Da, am lasat bucatile mari pentru ca au fost fragede si ca sa simtim ceva de ele! :)
Pai nu ti-am spus ca ploaia m-a inspirat in alegerea facuta? :)

Ceska777 spunea...

Lecker!

Raluca spunea...

Talentata nu numai la poze si la scris articole,dar si in arta culinara.Totul arata foarte bine,imi inchipui cum e la gust.Astept si alte preparate.

floridecamp spunea...

bunut!!!!

cristina spunea...

Svea, de ce ignori cititorii in cura de slabire? Ei nu poftesc, ce-ti imaginezi de pui pozele alea pe blog? Of, of, mai, mai ... ;)

Svea spunea...

Va multumesc pentru aprecieri! A iesit bun, intr-adevar! Promit sa recidivez! :)

Hehe, Cristina, nu ma gandisem la asta, ce-i drept! :)

Steliana spunea...

Minunate pastele tale caci o mancare gustoasa trebuie sa aiba si un aspect apetisant.
Mai poti combina pastele cu varza noua calita
pe care o introduci putin la cuptor si le poti servi adaugand dupa gust piper, sau zahar.
Sper sa-ti placa aceasta combinatie.
Lui Pusi ii placeau in mod deosebit.

Sunshine Sarah spunea...

Hey hey!
In primul rand, mersi pentru ca-mi urmaresti blogul.
In ce parte a Stockholmului stai? Tatal meu traieste in Stockholm (Lidingö) de cativa ani buni cu sotia lui si fratii mei vitregi, si trec prin vara sa-i vizitez. Mi se pare o tara superba Suedia.
M-am tot uitat azi pe blogul tau dar inca nu am dat de vreun post unde sa-ti aflu varsta sau cum ai ajuns sa traiesti in Stockholm.
Mi se pare oarecum fascinant, si ma tenteaza sa aplic la un master acolo, desi mi-e cam teama.


O zi superba!
Sarah.

Svea spunea...

Multumesc, Steliana! O sa incerc, cu proxima ocazie, si varianta propusa de tine! Trebuie sa fie delicioasa!

Sunshine Sarah, varsta mi-o afli din profil iar mai multe amanunte accesand eticheta "Cu caracter personal". Am ajuns la Stockholm, exact cum scrie in descriere: visand indelung sa traim in Suedia, hotarandu-ne, intr-un final, sa facem pasul asta, dupa multi ani de piedici si alte prioritati, gasind de inchiriat pe internet si suindu-ne in avion cu destinatia Stockholm. Restul e spus, mai mult sau mai putin explicit, in posturile mele de la eticheta mentionata. Spor la citit! :) Aa, si stau in sud, in Botkyrka.

Sunshine Sarah spunea...

Foarte frumos... ^.^
Am citit si voi mai citi ce ai scris pe blog.

O saptanama frumoasa!

Sarah.

MONONOKE KITCHEN spunea...

O, ce bunatate! Si arata foarte-foarte bine!

Lavinia Biberi: EDUKID.ro spunea...

E joi.. nu mai astept pana in w-end :D
Cred ca a iesit tare, tare bun!