miercuri, 24 noiembrie 2010

De ziua mea

Exact cum anticipam, astăzi a nins intens toată ziua, mărunt dar neîntrerupt, viscolit chiar, aşa că stratul de zăpadă a crescut simţitor.

A mai nins şi cu urări de bine şi surprize, la ceas de sărbătoare. Te simţi bine când persoanele dragi ţie sau simpli necunoscuţi îţi doresc, din suflet, de bine. Nu ai cum să nu simţi că bucuria lor e sinceră iar surpriza produsă este pe măsură. Astăzi, am avut parte de multe urări revărsate prin majoritatea căilor de comunicare moderne care au topit cei 3000 de km distanţă dintre România şi Suedia. Aşa că messengerul, skypeul, mailul, facebookul şi blogul au rezonat la unison şi mi-au urat să fiu sănătoasă, voioasă şi devreme acasă :) Asta ca să rimeze :)

La facultate am avut parte de un moment foarte emoţionant. Colegele mele nu ştiau de ziua mea de naştere şi în pauza de masă, stând de vorbă despre una, despre alta, au observat că sunt destul de tăcută şi rezervată şi nu s-au lăsat până nu au scos de la mine motivul melancoliei mele. În secunda imediat următoare, masa la care eram aşezate a răsunat de acordurile "La mulţi ani-ului" suedez, ca zece minute mai târziu, sala de clasă unde s-a ţinut seminarul să vibreze pe 25 de voci, din nou, în acordurile binecunoscutului cântec, de data asta în compania unui "tortuleţ" improvizat cu tot cu lumânărică.

Momentul a fost atât de neşteptat şi plăcut surprinzător încât scrisul mi-a fost tremurat aproape întreaga oră de curs. Totuşi, anul acesta am reuşit performanţa de a nu mai adăpa şoriceii care erau de obicei înecaţi în carafe întregi de apă sărată :)

Al doilea moment emoţionant l-a constituit primirea unei felicitări super haioase, în stilul binecunoscut, made by Lenuş, talentată într-ale desenatului şi photoshopatului, ce are grijă să-şi cadorisească actualii sau foştii colegi, şi nu numai, cu minunăţiile care-i ies din mâinile dibace. Mulţumesc, Lenuş, că nu m-ai uitat! Nu că ai avea cum! :))


Să mai pomenesc şi smsul pe care îl primesc de la mama în fiecare an, la ora 12 ziua, ora la care m-am născut? Nelipsita orhidee de ziua mea? Sau zecile de urări de la foste colege de serviciu, şcoală, prieteni, cunoscuţi?

Da şi vă mulţumesc tuturor că vă gândiţi la mine şi vă asigur că şi eu sunt cu gândul la voi, mai des decât v-aţi imagina!

12 comentarii:

Amelia & Mihai-Stefan CHIRCA spunea...

La Multi Ani, cu sanatate si implinirea celor mai frumoase vise!

Raluca spunea...

Am ramas impresionata de felul cum te-au sarbatorit colegele si colegii tai,fara sa afle decat in ultimul moment ca e ziua ta de nastere,astfel supliniind lipsa celor de acasa.Iti doresc numai bine.

Ioana Budeanu spunea...

La multi ani, sa fii sanatoasa si fericita. Te pup:)

LiaLia spunea...

La mulți ani, Gabi!!! Să fii sănătoasă și bucuroasă, iubită și fericită! Pupez!

salmi spunea...

Ce frumos! Ma bucur ca ai avut o zi asa frumoasa. Pup tare de tot!

Mirona spunea...

La multi ani, Svea! Multa caldura, in suflet si in casa, ca afara...:))

Svea spunea...

Va multumesc mult pentru frumoasele urari! Intr-adevar a fost o zi frumoasa! Si niiiingeeeee de ruuuupeee in continuare!

Poppy spunea...

La multi ani Svea si toate dorintele sa ti se implineasca iti doresc!! Stort grattis :)

Ela spunea...

Este greu sa fii departe de familie dar stii ca toti sunt cu gandul la tine! Din fericire ai avut o zi frumoasa iar gestul colegilor a fost bine venit!!LA MULIT ANI FERICITI!

floridecamp spunea...

multi ani fericiti alaturi de cei dragi sufletului tau!!!!!

Anonim spunea...

Tu deja te-ai obisnuit cu intarziata de mine care fac mereu urari dar nu la momentul cand se produce evenimentul.Dupa dictonul" mai bine mai tarziu decat niciodata!" spunem si noi azi in cor,familia gugulufilor: sa ne traiesti Gabita draga, multa sanatate, bucurii si numai clipe fericite in viata-ti! pupici si imbratisari stranse si calde!

Isis spunea...

Multi si frumosi sa fie!

http://www.youtube.com/watch?v=8UE6gzNuUKo