sâmbătă, 5 martie 2011

Eee... spanac!

Ce se întâmplă când te loveşte astenia şi încerci s-o contracarezi? La început, te alegi cu o plimbare eşuată. Deşi vremea a fost extrem de îmbietoare! Noroc că sunt o persoană încăpăţânată, care a avut grijă să se înarmeze cu ceva spanac congelat, căruia îi dădeam târcoale de câteva zile bune. Şi, astăzi, am reuşit să urmez reţeta Laurei, căreia îi mulţumesc pentru toate reţetele extrem de inspirate. Şi aşa m-am energizat cu o delicioasă plăcintă cu spanac, pe care am "executat-o" în dublu exemplar, sub forme diferite. Gustoasă şi hrănitoare! Încercaţi-o şi voi! Reţeta o găsiţi aici. Enjoy!


21 de comentarii:

Ceska777 spunea...

In a doua forma de prezentare parca imi place mai mult.... nu stiu de ce. Bune cred ca-s amandoua.

Raluca spunea...

Articole frumos scrise,Fotografii superbe,acum si tot felul de preparate gustoase.Care e urmatorul talent???Cred ca e un deliciu placintica cu spanac.Ar trebui sa ne servesti pe noi toti care citim blogul tau cu cate o portie.Bravo!

Svea spunea...

Multumesc frumos, Raluca! In fapt, talentele mele nu sunt iesite din comun, doar bune cat sa-mi fac anumite "damblale" cu propria-mi mana! :)

Da, Ceska, si mie la fel! :) Oricum asa e si in reteta originala, doar ca m-am jucat un pic si am incercat si alta forma :)

Ninulescu spunea...

Mie zi-mi unde gasesc placinta gata facuta si gratis oferita :))) nu reteta..:(
Arata foarte frumos recunosc..eu de abia astept sa apara urzicile, imi plac tare mult.

Manioc spunea...

parca incepe sa-mi surada spanacul:)

salmi spunea...

Gata, o fac si eu! Nu poate fi altfel decat delicioasa. Mersi de idee, si eu am chef de ceva verdeturi iar spanacul e printre preferate. Ce fel de spanac ai luat? Hackad sau stuvad?

Svea spunea...

Multumesc, Ninule! Virtual, e toată a ta! Din păcate doar virtual, nu? :(

Svea spunea...

Da, Manioc, nici eu nu sunt o fană înfocată a spanacului, de asta când am descoperit spanacul congelat :) şi reţete îmbietoare, nu am mai stat pe gânduri. O metodă excelentă de a-i păcăli pe mofturoşi :))

Da, Salmi, să ştii că e delicioasă! Eu nu mă omor după spanac, mai ales după modalitatea de prelucrare! :) Aşa că spanacul congelat e aliatul meu no 1 :), întotdeauna cel hackad. Pentru că se găseşte la pungă de 600 gr sub formă de cubulete congelate pe care le "topeşti" în tigaie fără nicio bătaie de cap. Aştepţi să se răcească şi apoi îl amesteci cu ou, ricotta şi caşcaval şi treci la migălitul foii de aluat :) Dar iese foarte bună în varianta rotundă. Aluatul e Smördeg de la SaraLee (varianta pe albastru). Varianta pe roşu e uşor diferită la gust. Tot bun, dar dacă e să aleg între cele două forme (cu care m-am jucat) aş alege forma rotundă, albastră în detrimentul celei pătrăţoase, roşii :) Oricum pe cea rotundă am mâncat-o deja :)

salmi spunea...

Noi mancam spanac des, eu fac o mancare care se face in Ardeal, aici am gasit-o sub numele de spenatsoppa :). Eu iau stuvad care e tot asa in cubulete :). Cel hackad e putin mai mare taiat. Nici eu nu cumpar proaspat, mi-a ajuns in Ro cat am bibilit la el, asta pana am descoperit si acolo spanacul congelat :). Am sa incerc cu hackad daca spui ca tu asa ai facut.
Foi si eu cumpar din comert, am facut de mai multe ori strudel cu mere(atunci e bun aluatul rosu, parca scrie pe el sötdeg?) sau lax in smördeg la cuptor, dar cu cel albastru, e delicios! Pupici, am sa incerc rulada asta rotunda, saptamana asta ca tot sunt acasa :).

Liviu R. spunea...

FELICITARI ,AI PRIMIT UN PREMIU PENTRU BLOGUL TAU! NU ESTE O FARSA SAU O LEAPSA, ESTE UN PREMIU PENTRU PASIUNEA SI TALENTUL CU CARE ITI SCRII BLOGUL, O INVITATIE DE A FACE PARTE DINTR.UN

GRUP SELECT AL CELOR MAI INTERESANTE, ORIGINALE SI VALOROASE BLOGURI ! REVENDICA PREMIUL PRIMIT AICI :
http://grupulmwb.blogspot.com/p/revendica-premiul-mwb.html COMPLETAND TOTODATA LISTA PREMIANTILOR .. :) ! Acceptand premiul ,poti devenii membru MWB daca iti doresti, care presupune printre altele,propunerea de noi membri

(bloguri valoroase) transmitand premiul MWB mai departe....afla mai multe pe pagina grupului!BINE AI VENIT IN GRUPUL 'MOST WANTED BLOG'!
MOST WANTED BLOG nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea.....iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai grupului MWB!

Amelia & Mihai-Stefan CHIRCA spunea...

Grozav arata! Suntem convinsi ca sunt (au fost) si gustoase! Notam reteta. Nu putem sti cand ne loveste astenia. Sau se poate si fara? ;)
O zi buna, va dorim!

salmi spunea...

La multi ani de ziua femeii!

Am mai trimis un comentariu zilele trecute, sper ca l-ai primit :).

Pupici multi si bafta si mai multa. Imbratisari cu soare.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Uh, ce mai bunatate si ce mai frumusete,
ma tot uit, tot salivez...

Dana spunea...

Mmmmmm....arata extrem de apetisant, yummy, yummy...

Anonim spunea...

nu doar hranitoare si gustoase ci si foarte aratoasa!

cristina spunea...

Pe bune, Svea, cum arata ... Nu mi-ar fi lene sa o fac in zilele cu chef de bucatarie, doar ca nu stiu cum sa fac cu aluatul ala fraged. Nu stiu daca s-o gasi sau nu pe aici, dar nu l-as cumpara din magazin. Ai idee de vreo reteta?

Cine mananca atata placinta intr-o singura transa in casa la voi? Nici nu stiu de ce intreb, de fapt, la cat de bine arata in ambele forme :)

Amelia & Mihai-Stefan CHIRCA spunea...

P. S. Puteţi să trimiteţi un mesaj/comentariu pentru Ruma, în Japonia?
Detalii pe http://chirca-aici-acum.blogspot.com/2011/03/japonia-calligraphy-in-landscape-ruma.html

Va mulţumim!

ruma spunea...

I deeply thank for your warm heart and thoughts...

From Japan, ruma

QUILTONLINE spunea...

Si din partea mea ai un PREMIU, la mine pe blog, pentru frumusetea cuvintelor si prietenia ce o porti amicilor virtuali.

salmi spunea...

Svea am facut azi bunatatea de placinta sau ce o fi :). Aceea in forma de spirala. Vreau sa spun ca s-a topit toata! A mancat si Silvia care nu mananca spanac! A zis ca a fost delicioasa. Multumiri.
Pup si tin pumnii maine. ;)

Svea spunea...

Multumesc, tuturor pentru comentarii! Intru cam rar sa le verific, dar de citit ajung pana la urma sa le citesc.

Ma bucur, Salmi, ca ai incercat-o! Si eu am mai incercat-o odata de atunci si intr-adevar, forma rotunda ii da un plus de savoare. Nu stiu cum si de ce, dar e mai gustoasa placinta asa facuta! :) Pupici