duminică, 1 ianuarie 2012

Bun găsit, 2012!

Aseară, după orele de bucătăreală impuse de eveniment, am bifat ora de odihnă propusă înainte de plimbarea binemeritată şi, mai mult, tradiţională. După o consultare, în prealabil, a locurilor de unde aveau să fie lansate focurile de artificii, am descins pe străzile stockholmiene cu trepiedul la spinare întru întâmpinarea veseliei şi a spectacolului de lumini de la trecerea dintre ani. Pe minus, vreo 5 grade, dacă nu chiar mai mult! Grade încălzite de alcoolul luat la bord de miile de suedezi doritori de veselie şi bunăvoie. Grade îngheţate, resimţite din plin şi îndurate cu stoicism de împătimiţii amintirilor vizuale cu miros de levănţică şi parfum de odinioară, odată cu trecerea anilor. Printre împătimiţi, subsemnata cu soţul din dotare, care au prestat cuminţi poze şi filmuleţ pentru desfătarea vizuală a celor dragi de departe. Şi cum promisiunea e sfântă, vă las să degustaţi imaginile promise.

La mulţi ani şi să ne "reauzim" cu bine şi, mai ales, curând! E un fel de promisiune (mai voalată aşa) făcută mie însămi! :)












15 comentarii:

Manioc spunea...

Foarte frumose fotografiile

Svea spunea...

Multumesc frumos, Manioc! Si pentru vizita si pentru aprecieri!

Praf de Stele spunea...

LA MULTI ANI si un an plin de bucurii ! Pozele sunt foarte frumoase iar filmuletul.... m-a fermecat ! :))

Svea spunea...

La multi ani, cu multe bucurii si impliri si tie, Praf de Stele! Multumesc pentru vizita si aprecieri!

mihaeladr spunea...

La multi ani cu sanatate!

Vocea-de-departe spunea...

La mulţi ani ! Minunat, dovada că luminiţele şi artificiile sunt cele mai frumoase semnături ale Noului An. Mulţumiri că ni le-ai împărtăşit.

cristina spunea...

Excelent spectacol! Si priceputi martorii oculari! ;)

La multi ani, Gabi! Sa aveti un an bun si sa fiti sanatosi!

Svea spunea...

Va multumesc mult pentru urari si imi pare bine ca v-a placut spectacolul dar si "dibacia" martorilor oculari! :)

RALUCA spunea...

Frumoase poze,jocurile de artificii sunt superbe.Le-am comparat cu cele de anul trecut.Unele mai frumoase ca altele.O feerie!!! Mai asteptam articole pe blog,inspiratia ta e mare si bogata. Te admir.

salmi spunea...

Vad ca nu apare comentariul meu, dar am lasat aseara unul, imediat dupa ce am primit mesajul tau. Te pup!

Minunate fotografii, m-am delectat cu ele, multumesc. <3

Svea spunea...

Cu placere, Salmi! :) Hai ca de data asta a aparut! :)) Multumesc!

Amelia & Mihai-Stefan CHIRCA spunea...

La Multi Ani!
Foarte frumoase imagini! Au meritat efortul. Ne place si eticheta: "Obiceiuri romanesti in Suedia" ;)

cristina spunea...

E frumos la tine pe blog, sarbatoarea continua :) In State e din nou boring, toata lumea s-a intors la alergare si rutina.

Gabi, as avea o rugaminte la tine: cand iti faci un minut liber, te rog sa schimbi link-ul catre blogul meu. Are acum alta adresa: http://ochiulcarerade.wordpress.com. Multumesc mult.

Silkworm spunea...

Wtf?! Nimic de la revelion? Mai e putin si sarbatorim revelionul celalalt...

Svea spunea...

lol, uite ca am spart gheata! Desi era o idee sa las asa pana la revelionul umator, macar atunci aveam postarea gata valabila lol