miercuri, 17 iunie 2009

La mulţi ani de ... 33 de ori!

L-am trezit cu 33 de pupici, i-am spus de 33 de ori "La mulţi ani!" şi de încă 33 de ori "Te iubesc!" şi am încercat să-mi amintesc de câte 33 x 33 + 33 x 33 ori i-am spus, până acum, cât sunt de norocoasă că l-am întâlnit şi că dacă nu ar fi existat el în viaţa mea, poate m-aş fi simţit altfel, dar nu ca acum, FERICITĂ, ALĂTURI DE EL.

Ne aflăm într-un moment delicat, când am decis să schimbăm macazul şi să apucăm pe un drum de Suedie, la prima vedere, neprăfuit, însorit, înverzit dar, în fapt, şi cu denivelări, bolovani mai mici sau mai mari, trepte, uneori, anevoios de urcat. Şi, poate, e doar o iluzie. Nu toate drumurile sunt astfel?! Nu toate drumurile pot fi sau părea dificile dacă nu eşti "echipat" corespunzător, fizic şi sufleteşte? Am păşit amândoi, cu precauţie, curiozitate şi speranţă pe un drum al cunoaşterii. De sine, cu siguranţă. De fapt, asta căutăm. Să ne cunoaştem mai bine, decât am reuşit până acum, deşi am parcurs destule poteci împreună. Şi cât am reuşit, a fost datorită faptului că ne-am găsit, potrivit şi încercat să fim oameni ... normali care vor să facă lucruri ... normale ... oriunde. Un drum al cunoaşterii şi regăsirii ... de sine. Un drum numai pentru noi doi.

În fiecare an a fost diferit şi, totuşi, la fel; în fiecare an a fost la fel şi, totuşi, diferit. Şi asta numai pentru că suntem împreună şi ne iubim.

Ţin mult la poza de mai jos, făcută pe 17.06.1999. Acum 10 ani!

Atunci simţeam aşa. Acum simt la fel. Te iubesc, Vali!


4 comentarii:

raluca spunea...

Au trecut 10ani...sunteti neschimbati...Si peste alti 10 ani sa aratati tot asa....La multi ani....

Gina spunea...

Foarte frumos!Un exemplu bun de urmat si iti doresc ca peste alti 10 ani sa fie la fel.Fie ca Dumnezeu sa aiba grija de sufletul tau.sunteti doi copii frumosi si din cate vad si foarte destepti.Va pup.

svea spunea...

Mulţumim pentru cuvintele frumoase!

svea spunea...

Ceea ce e mai mult decât suficient, că vorba aia, ce-i prea mult strică :))