miercuri, 4 noiembrie 2009

Cu gândul la ... pisici :))

Recunosc, sunt o mare iubitoare de animale ce fac miau, ham sau nechează! :))

Am acasă, la Bucureşti, copii cu blană, ce fac miau :))

Mi-e foarte dor de ei; periodic, le văd boticurile roz şi umede şi ochişorii migdalaţi, curioşi prin intermediul webcam-ului şi mă simt mai bine!

Am primit, de curând, de la un prieten drag, un link cu poze haioase, de unde am selectat pozele cele mai reuşite pe care le voi împărtăşi cu voi, în cele ce urmează. Enjoy!














11 comentarii:

ioanbistriteanul spunea...

Foarte simpatice :)

xxl spunea...

Hm, deci, este adevarata zicala: cainii au stapani, pisicile au servitori! Sper sa nu spuneti ca sunt miso..., vreau sa zic pisigin :)))

svea spunea...

Vă mulţumesc tuturor pentru comentarii! Se pare că am fost inspirată când am decis să postez poze haioase cu pisici! Mulţi iubitori de animale printre cei care mă citesc şi asta mă bucură mult!
Aşa e, la Morgan m-a dus şi pe mine gândul când am văzut poza, doar că Morgan e mult mai arătos şi pufos :))

Mihaela spunea...

:)) Ninu, la Morgan m-am gandit si eu cand am vazut poza aceea! :))
Da, si eu cred ca el era...

Raze spunea...

Superdragute pisicutele tale. Deja ma pregateam sa fac un clasament intre membrii primelor 2 poze, cand am vazut pisici-parbriz si am murit de ras!

Tare m-ai inveselit cu postarea asta :)

Ninu spunea...

Ce-a din copac cred ca e Morgan cind a fost plecat de acasa...tare frumoase, eu la pisica mea i-am luat o curea antipurici noua, ca se tot ferea sa stea linga mine..acum e linistita :(

Danae spunea...

Ce poze faine!!!!

raluca spunea...

Vai,dar sunt superbe,una mai frumoasa decat alta....si cum au stat la pozat...........si cu labutele..........Persoanele care iubesc animalele au suflet bun.

mamica de sebastian spunea...

Si pe mine ma tot bate gindul sa-mi iau una,dar nu stiu cum o fi cu alergia

Mihaela spunea...

Superbe! Eu nu as mai putea fara pisica acum...le iubesc la nebunie!

Dias71 spunea...

Si eu "ma topesc" de dragul pisicutelor !!!!!!!!!!!!!!