luni, 30 noiembrie 2009

La mulţi ani, Mihai Andrei!

Un al doilea motiv de bucurie pentru Mihăiţă luna aceasta, când de Sf. Andrei îşi sărbătoreşte cea de-a doua zi de onomastică, prilej cu care mătuşa şi unchiu' de departe îi trimit mulţi pupicei şi cadouri de suflet.

Dacă pe primul dintre ele, îl puteţi admira alăturat:


la cel de-al doilea, vă invit, chiar adulţi fiind, să faceţi rost de 10 minute, timp în care vă veţi relaxa şi binedispune, garantat!

Desenele animate şi, mai ales, cele Disney rezistă în timp şi reuşesc să încânte zeci de generaţii cu farmecul lor aparte.

Aşadar, pentru nepoţelul meu, Mihai Andrei, o dedicaţie specială de ziua lui onomastică, pentru că ştiu că piticii şi Albă ca Zăpada se numără printre preferaţii lui.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos de tot! M-a placut...e desenul meu preferat. Sa va traiasca frumuselul mic! E un scump. Pup!

Bianca spunea...

La multi ani si sa ii dea Dumnezeu tot ce este frumos in viata!

cristina spunea...

Ce ochisori frumosi are! Sa fie sanatos si bucuros!

Anonim spunea...

La Multi Ani si de la noi si ma bucur ca am putut sa fiu sursa de insipratie pentru un cadou facut unui pitic cu niste ochi superbi ! Pupam cu drag un baiatel tare frumusel si-i dorim tot binele din lume !!

Svea spunea...

Vă mulţumesc tututor pentru frumoasele urări pentru Mihăiţă şi da, Ayandari, blogul tău este extrem de inspirant :) şi îl parcurg, de fiecare dată, cu mult drag!
Aşa că m-am bucurat foarte mult când am găsit la tine filmuleţul cu piticii, mai ales că Albă ca zăpada şi cei 7 pitici se află pe primul loc, momentan :) în preferinţele nepoţelului meu, iar secvenţa respectivă este nu numai deconectantă, ci pur şi simplu delicioasă pentru iubitorii de desene Disney de orice vârstă.

Anonim spunea...

mutlumesc frumos si sper ca si pe viitor sa fiu de folos! :-D