duminică, 22 noiembrie 2009

Leapşa de la Mihaela

Am primit de la Mihaela două lepşe drăguţe. Trebuie să recunosc că le-am văzut prin blogosferă şi erau bloguri unde invitaţia era deschisă, dar nu le-am preluat din proprie iniţiativă; acum, că am primit invitaţie specială de la Mihaela :) răspund cu plăcere :))
Când am citit răspunsurile ei la cele două lepşe m-am gândit că în momentul când le va citi şi ea pe ale mele o să aibă impresia că am preluat leapşa prin copy/paste fără să modific nimic :)) Ei bine, pe aproape, căci gusturile sunt extrem de apropiate, deşi ne cunoaştem de câteva luni prin intermediul blogosferei :))

Dar să trecem la treabă; prima leapşă sună aşa:

În ce fel de animal ai vrea să te reîncarnezi? – Eu nu cred în reîncarnare :) dar pentru că trebuie să răspund, voi alege leul.

Ce ţi-ar lipsi cel mai mult în viaţă? – Familia şi prietenii adevăraţi

Ce apreciezi cel mai mult la o persoană? – Sinceritatea şi loialitatea

Care-i culoarea preferată pentru haine? – Albastrul (urmat de mov şi roşu)

Trei cuvinte care te definesc ca persoană  – Sinceră, săritoare, panicoasă

O călătorie pe care ai vrea să o faci şi ţara pe care ai vrea să o vizitezi – Să vizitez Peru sau să fac o călătorie în jurul lumii.

Citatul/zicala preferată – Ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face…

Ce ţi-ar place cel mai mult să faci? – Să călătoresc non-stop.

Dacă nu ai face ceea ce faci în fiecare zi, cu ce altceva ai dori să-ţi umpli timpul? – Să fiu fotograf pentru o revistă de gen National Geographic, să fiu în echipă cu Vali şi să cutreierăm lumea împreună :) în interes de serviciu.

Care e cea mai mare extravaganţă a ta? – Faptul că am venit în Suedia :)) că am lăsat totul în urmă şi luăm viaţa de la capăt aici.

A doua leapşă are iz culinar:

1. Care e madlena domniei voastre?
2. Care este bau-baul din farfurie?

1. Îmi place foarte mult mămăliguţa cu multă smântână şi brânză şi eventual ceapă.
Sunt o devoratoare de fructe şi legume, pe cât posibil în stare crudă :) Dacă ar fi după mine, nu aş mai fierbe nimic, aş ronţăi non-stop morcovi, ţelină, păstârnac, varză, pătrunjel, ceapă verde şi usturoi verde etc
Ador tocăniţa de ciuperci, pizza, peştele şi puiul (mai ales copănele).
Mănânc aproape orice, chiar dacă îmi place mai mult sau mai puţin. În principiu, mă gândesc să fie cât mai sănătos.

2. Bau-baul din farfurie îl constituie fructele de mare de care îmi e şi silă şi frică. De curând, am experimentat supa de räkor, deşi m-am încăpăţânat multă vreme să nu pun gura pe ea, am mâncat la un restaurant şi am găsit-o delicioasă. Dar de restul fructelor de mare tot mi-e frică să mă apropii. Şi, totuşi, ador peştele.
Alt bau-bau îl constituie carnea de miel care miroase îngrozitor, indiferent cât de bine este gătită. Mai am prejudecăţi şi în ceea ce priveşte vânatul sau alte cărnuri pe care nu le mănânc de mila animalelor respective. Nu mi-am impus niciodată să fiu lacto-vegetariană, dar mi-a surâs ideea de multe ori.

Îi mulţumesc încă o dată Mihaelei pentru că s-a gândit la mine şi pasez, mai departe, lepşele tuturor celor care îmi vor citi postul, au blog şi vor să răspundă la ele, cu rugămintea să-mi lase un link să mă delectez şi eu cu preferinţele şi bau-baurile lor :)) Mulţumesc!

3 comentarii:

adra_bell spunea...

Supa de creveti? Brrr! De cand imi fac curaj sa mananc si eu creveti si tot nu reusesc. Am incercat o data din conserva, dar nu mi-a placut. Bine ca eram si terorizata de aspect.
Ce vis frumos cu NG! Mult succes, pana atunci poate incerci ca free-lancer

Svea spunea...

Aveam bau-bau rău cu supa de creveţi, până când mi-am luat inima în dinţi, invitată fiind la restaurant de nişte prieteni, şi am optat pentru delicioasa supă de peşte cu tot cu creveţi. Delicioasă a fost, deşi tare îmi e că a doua oară nu mai am curajul s-o încerc :) poate doar de la acelaşi restaurant :)
Cât despre NG, vis frumos şi... atât deocamdată :))

Anonim spunea...

:) Frumos, chiar ca ne asemanam in multe privinte!