marți, 2 februarie 2010

Cine cântă în familie: cocoşul sau maimuţa?

Tocmai ce mă îmbarcasem şi mă "legănam" moleşită pe scaunul confortabil al autobuzului, când un "cucurigu" voios şi răsunător mă trezeşte din dulcea şi relaxanta moţăială. Sunetul zglobiu a răsunat de vreo trei ori, făcându-ne să întoarcem capetele mirate în căutarea "zburătoarei" rătăcite în autobuzul stockholmian.

Alarma a fost falsă, iar strigătul straşnic (extrem de autentic) al cocoşului s-a dovedit a fi doar soneria mobilului unui domn suedez respectabil.

Să fi fost oare singura modalitate subtilă a consoartei de a-i arăta consortului cine este stăpânul casei?? :))
Cu siguranţă, nu, pentru că este binecunoscută, de altfel, încercarea suedezilor de a stabili egalitate între sexe, chiar şi pe tărâmul conjugal! :))

Întâmplarea îmi aduce aminte de sunetul unei maimuţici "turbate" pe care l-am folosit şi eu, multă vreme, ca sonerie pe telefonul mobil. Şi acum îmi vine să râd ce "stresantă" era maimuţica şi cum îi înnebunisem pe colegii de birou cu ţipătul junglei :))

7 comentarii:

Ioana Budeanu spunea...

Hahaha:)) ce mi-a placut.. pana si suedezii au sunete din astea la telefon?!:))) interesant!

oana spunea...

-))))...frumos mod de a incepe ziua!!!..

Pifuneata spunea...

Asta cu telefonul mobil imi aduce aminte de soneria celei mai bune prietene - ex colege de munca, care avea o manea ce ne innebunea pe toti cand ii suna telefonul:))) Cand nu era prin apropiere iti dai seama ce delicu:)) saream toti de prin toate colturile sa il dam pe silent:))

Svea spunea...

Ioana, momentul a fost comic de nu se poate, ptr ca, de obicei, in autobuz, suedezii sunt foarte impasibili si adanciti in lectura sau muzica de la casti, dar de data asta, sunetul a fost atat de veridic si de penetrant ca ne-a facut pe multi sa tresarim de pe scaun si sa intoarcem capul in depistarea zburatoarei cu pricina! :))

Oana, intamplarea cu pricina s-a petrcut pe seara; dar, intr-adevar, e super sa te trezeasca mobilul cu o asemenea sonerie :)) Amintiri din ograda bunicii :))

Pifuneata, prefer toate sunetele orataniilor de pe pamant decat o manea romaneasca! Indiferent daca sunt drept sonerie sau nu :))

Anonim spunea...

excelent.Mi-a placut la nebunie postarea asta.Eu am un fel de sunet tare ciudatel( tot un fel de pasare) dar numai la sms.:-))

Svea spunea...

Ayandari, macar e la sms, deci sunetul e scurt; eu, de multe ori, ii lasam pe ai mei colegi in compania tipatului junglei, de ma intreb cum rezistau, saracii :)) Intr-un final, nici eu n-am mai suportat maimuta asa ca i-am dat drumul pe alte meleaguri :))

Sαηdrα spunea...

:))) super blogul! ;)