luni, 3 august 2009

Să mergi pe (cu) un avion la 90 de ani!

Gata! Vacanţa a luat sfârşit, iar eu m-am întors, voioasă şi dornică, la şcoală! :))

Prima zi a fost lejeră, aşa ca pentru început, într-o nouă locaţie; ne-am luat orarul, cărţile, proiectele, iar de mâine, intrăm în pâine.

La întoarcerea de la şcoală, mi-am umplut cele 30 de minute de mers cu autobuzul răsfoind ziarul; în căutare de ştiri interesante, m-am oprit la o ştire despre Tom Lackey, un domn ajuns la 89 de ani, peste o lună va împlini 90 de ani, care, în putere fiind, practică wingwalking-ul. Toate bune şi frumoase, dar ce e wingwalking-ul (mersul pe aripă), o să mă întrebaţi. După cum puteţi vedea din poza de mai jos, Tom Lackey este legat, stând în picioare, de un suport, pe aripa unui avion. Iar pilotul, cu pasagerul la vedere, a executat la 1 august 2009, cu un avion cu doar 20 de ani mai tânăr decât pasagerul său, un zbor deasupra Canalului Mânecii. A fost cel de-al 20-lea wingwalk al bătrânelului, care a marcat, de altfel, cei 100 de ani de la primul zbor deasupra Canalului Mânecii, executat de către francezul Louis Bleriot. Cu patru ani în urmă, la doar 85 de ani :) Lackey a intrat în Cartea Recordurilor, ca fiind cea mai în vârstă persoană care practică wingwalking; în prezent, datorită hobby-ului său, reuşeşte să strângă fonduri pentru o asociaţie ce luptă împotriva cancerului, fiica sa fiind bolnavă de cancer.

2 comentarii:

svea spunea...

dacă omul este temerar şi sănătos tun, de ce nu :))

raluca spunea...

Este de admirat ca la 90 ani poate merge pe aripa avionului...cand sunt persoane mult mai tarziu nascute si nu calatoresc cu avionul sub nici o forma..../Ii doresc si la 100 ani sa poata repeta acelasi lucru......