luni, 24 august 2009

A venit! A venit! A veeeeeeniiiiiiiiiit!

După şase luni de aşteptări, că aşa era programat, dar a veeeniiiiiiiiiiiit! Hârtia de la Högskoleverket, bineînţeles, cea în care mi se certifică faptul că sunt absolventă a Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine. Este, practic, o hârtie doveditoare, mai ales pentru un angajator, dar îmi va folosi şi pentru înscrierea la facultate, pentru cele câteva luni de echivalare, pentru a deveni profesor cu drepturi în regulă, pe teritoriul Suediei. Mai era o săptămână şi expirau cele şase luni de când depusesem actele şi eram cât se poate de nerăbdătoare să primesc rezultatul. Aşa că săptămâna a debutat cât se poate de bine pentru mine, cu sosirea mult aşteptatei hârtii şi cu primele ore desfăşurate la SAS grund. Este bine şi la nivelul acesta, deşi parcă îmi plăcea mai mult profesoara de la nivelul anterior, dar nu mă pot plânge nici de actuala profă :) La urma urmei, este un nivel superior, în care trebuie să mă mişc cu paşi repezi pentru aprofundarea cât mai repede şi mai bine a limbii suedeze, conform nivelului respectiv. Cursul se desfăşoară tot pe teme de conversaţie, despre dragoste, familie, natură, cărţi, bani,  muncă, Suedia etc, numai că acum nivelul de conversaţie, gramatică, scris compuneri este un pic mai ridicat; avem, ca şi până acum, de prezentat o temă în faţa audienţei, plus de citit, obligatoriu, patru romane dar nu în variantă lättläst. Aşa că am fost la bibliotecă şi mi-am ales o carte pe care trebuie s-o citesc, în paralel cu alte două colege, şi pe care trebuie s-o comentăm, pe măsură ce-o citim, în cadrul orelor de curs. Sună captivant, aşa că o să vă ţin la curent! Deocamdată, sunt foarte fericită că mi-a sosit hârtia!

11 comentarii:

svea spunea...

săru'mâna! :))

mamica_de_sebastian spunea...

Felictiaaaari:))

svea spunea...

@microbista, mulţumesc mult! :)

MICROBISTA spunea...



Sincere FELICITARI si mult succes pe mai departe !!!

svea spunea...

@raluca, mulţumesc frumos! Trebuie să fie bine şi de aici înainte!

svea spunea...

@mihaela, tack så mycket! :) Acum, că am hârtia, nu mai contează cât a durat, oricum, m-am obişnuit că la ei durează, indiferent pentru ce aştepţi :) :(

svea spunea...

Merci frumos! Sunt tare fericită! :))

greenfield spunea...

Felicitari! Uite, am intrat aici si am vazut vestea buna! Ma bucur pentru tine! Succes in continuare!:)

raluca spunea...

E...asa o veste mai merge...era si de asteptat ca dupa niste ani de invatat sa fii rasplatita...La mai multe vesti bune.....

Mihaela spunea...

am gresit numele...mihaelan sunt eu :).

mihaelan spunea...

Felicitari! Cunosc sentimentul...eu am asteptat mai putin...doar 4 luni. Atat scria atunci pe site-ul lor. S-or fi lenevit intre timp ;). Bafta la scoala!