sâmbătă, 16 mai 2009

Ce am văzut astăzi pe geam :))

Termometrul a arătat astăzi 15 grade. A fost frumos, senin, soare, a bătut uşor vântul, dar se poate spune, totuşi, că am avut parte de o vreme de ... vară ... nordică :))) Pot afirma cu tărie lucrul acesta, mai ales acum, după ce am fost martora unui lucru "inedit" de la fereastra locuinţei :))



Amestecam cu sârguinciozitate în wok :)) când Vali mă bate uşor pe umăr şi-mi spune "Ia, uite, face unul plajă în grădină". Mi-am aruncat ochii pe geam :)))) şi, ce să văd, "nea caisă" Johan sau cum l-o chema, se bucura de soarele torid :)) al primăverii suedeze, la bustul gol şi în bermude, în grădina din faţa blocului. A stat omul ce a stat, rumenindu-se, pe toate părţile, precum legumele mele în wok şi, la un moment dat, după o pauză de privit pe geam, am descoperit locul gol, semn că se încinsese destul :)) şi a simţit nevoia să stingă dogoarea ce-l cuprinsese cu o gură de bere rece. Doar e sâmbătă, nu? Puţină relaxare la iarbă verde, puţină bericică... că suntem în Suedia, totuşi :))

Niciun comentariu: