miercuri, 13 mai 2009

Ce mâncăm astăzi?

Inaugurez azi o rubrică permanentă :) pe care îmi doresc să o updatez zilnic (să vedem dacă voi reuşi) despre alimente sau despre feluri de mâncare nou abordate. Am venit cu o foame de lup (azi, profesorii de sport din şcoală au avut misiunea de a organiza ziua sportului şi, astfel, am fost cu toţii să desfăşurăm activităţi fizico-educative la iarbă verde :)) şi, după o descindere la supermarket, în urma căreia m-am ales cu o pungă de broccoli, printre altele :), am năvălit în bucătărie, am pus broccoli la fiert, după ce a fiert, l-am scurs (am cumpărat o oală, ea, săraca, e oală de paste, deci are capac special de scurs şi e înăltuţă, tocmai bună pentru supă, aşadar e mutifuncţională, excelentă pentru vremurile în care te tot muţi şi nu vrei să achiziţionezi tot felul de lucruri, utile de altfel, dar tocmai bune de înjurat când leşini cu ele în braţe, în timpul mutării dintr-o locuinţă în alta), l-am pus într-un vas termorezistent, am adăugat puţin unt şi mult, mult cascaval ras ;))) şi l-am introdus la cuptor. După ce e gata, se poate adăuga smântână şi... POFTĂ BUNĂ! :)))))))

Un comentariu:

Fomila spunea...

Ca aspect arata bine brocoli,cred ca si la gust e f bun,trebuie incercat.Voi pregati si eu,dar dupa care fiind gurmand,voi manca si o portie de musaca....Acolo,ceva carnita.....insa,brocoli vor fi prioritatea.