sâmbătă, 9 mai 2009

Să vorbim despre Suedia!

Bine aţi venit pe blogul meu!

Mă numesc Svea :) şi sunt proaspăt sosită (de la începutul anului, cu o mică întrerupere de Paşte) în capitala Suediei, Stockholm. A fost un vis mai vechi, îndelung calculat, de a poposi pe tărâmul nordic, pentru o şedere mai de durată. Pentru cât timp? Asta vom vedea. Între timp, pentru a nu ne plictisi :) dar, în primul rând, pentru a menţine legătura cu persoanele dragi care nu vor să-mi piardă urma, am decis să ţin un blog despre aşteptările, trăirile şi experienţele mele de pe tărâm suedez.

În speranţa că sunteţi destui, cei de acasă, care îmi simţiţi lipsa, vă aştept în acest spaţiu virtual să-mi citiţi rândurile şi să comentaţi pe marginea lor!

Enjoy it!

Välkomna! :)

6 comentarii:

svea spunea...

yes :)) welcome and enjoy the pics, as for the content, just feel free and ask me whenever you can't guess what's the topic about lol

Kol spunea...

Gabi! I didnt realise this is your blog!
Have you moved to ... Sweden? O__o

Kol

svea spunea...

Tack så mycket! :)

Suzanen spunea...

Lycka till!

Anonim spunea...

Hej
Desi nu te cunosc personal (am urmat un link de pe blogul unei alte Mihaele- salmi), ti-am urmat indemnul de a te citi si a-ti lasa un comentariu. Ai un blog minunat, felicitari! As fi vrut sa te intreb (imi cer scuze daca ai scris undeva, acum parcurg totul si mai am destul de citit) ce anume te-a determinat sa te muti in Suedia? Si cat a durat de cand a incoltit ideea pana cand s-a pus in aplicare? A, si... cat de multa suedeza stiai cand ai ajuns acolo? :)
Felicitari inca o data, pentru fotografii, pentru informatii si pentru constintele despre Suedia !

Roxana

Svea spunea...

Buna Roxana!
A fost un vis, sotul meu fiind un fan a tot ce inseamna Nord :) Si m-a molipsit si pe mine :) A avut destul timp la dispozitie s-o faca, pentru ca ne-au trebuit cam vreo 7 ani sa ne urnim spre taramul suedez. Din varii motive care ne-au tinut, la vremea respectiva, in tara. Stiam ceva suedeza, pentru ca am facut la facultate, la limbi straine, ca limba a treia. Dar uitasem mult, pentru ca nu este o limba preferata mie si trecusera si multi ani de atunci :) Tot asa, la insistentele sotului meu am studiat-o amandoi, lui placandu-i mult, cum am mai mentionat. Multumesc pentru aprecieri si gandurile frumoase. Si pentru ca mi-ai vizitat casuta virtuala, cam in paragina, in ultima vreme :)