miercuri, 23 septembrie 2009

Astăzi râd, mâine, poate voi plânge...

Până acum nu obişnuiam să ascult radioul la căşti, dar m-am hotărât să fiu, şi eu, în rând cu lumea... suedeză şi să practic sportul ăsta! Aşa că am avut ocazia să ascult, astăzi, la radio, în pendeltåg, o melodie nouă, care mi-a plăcut mult! Am ţinut minte titlul, am venit fuguţa acasă, am dat search pe net şi, acum, pot să vă împărtăşesc şi vouă noua achiziţie în materie de cultură muzicală :)) Pentru cei care înţeleg suedeza, le dedic şi versurile :))

5 comentarii:

Mihaela spunea...

Multzam fain de deicatie, chiar ca sunt frumoase versurile. Traieste clipa! mai pe scurt...

Haha Ninu , noi cand mergem in Stockholm(dar cred ca nu numai...) ne intrebam mereu:"Unde-s dom'le suedezii?" :))
La noi pe insula sunt mai multi suedezi inca, se pare ca emigrantilor le place continentul ;). Nu ca nu ar avea dreptate...

Ninu spunea...

Super frumoasa melodia, de cintareti nu mai am ce zice :D Suedezi get beget :D

svea spunea...

haha, mă bucur că-ţi place! Hip-hop, ce mai! Mie-mi plac mai mult versurile decât melodia, dar asta e altă poveste :) Cât despre interpreţi, amândoi sunt născuţi în 1980 - Ison în SUA şi în Suedia trăieşte de când avea 6 ani, iar Felipe în Chile şi locuieşte în Suedia de când avea 5 ani. Aşa că suedezi cu adevărat, nu? :))

svea spunea...

Şi eu, la început, am rămas şocată de numărul mare de emigranţi, ştiam eu ceva, dar una e să afli din "cărţi" şi alta să vezi, pe viu, strada, toată, colorată şi înfăşurată :))

raluca spunea...

Da...numar mare de emigranti...normal....omul e tot om ...si fiecare om indiferent de nationalitate cauta ce-i mai bun pentru el......asa ca nu-i de mirare....