miercuri, 9 septembrie 2009

Skype-ul salvator şi ratarea şansei la celebritate :))

Mari oameni şi suedezii ăştia! :)) :)) Ce ne-am fi făcut noi, oamenii secolului XXI, dacă n-ar fi existat o minte luminată, ca cea a suedezului Niklas Zennström, părintele Skype-ului. Lansat în 2003, acest program le permite utilizatorilor să vorbească între ei pe Internet, practic pe gratis, inclusiv internaţional. Nu este nevoie decât de un computer, căşti cu microfon şi de o conexiune la net pentru a vorbi, de exemplu, de la Stockholm cu rudele din Bucureşti :)) fără să plăteşti bani grei operatorilor de telefonie. Cu timpul, programul a migrat şi către telefoanele mobile şi alte dispozitive wireless, astfel că, în prezent, se poate folosi Skype-ul oriunde ne-am afla, contra unei sume modice, drept abonament. Facilităţile sunt infinite, având în vedere că pentru o sumă modică se poate vorbi, pe mobilul de skype, internaţional, ore întregi, dacă te ţin nervii, maxilarul şi imaginaţia :))

De fapt Skype-ul a fost şi argumentul meu forte când i-am convins pe părinţii mei că plecarea mea la Stockholm nu trebuie să se transforme într-o tragedie, mai ales acum, în era tehnologică extrem de avansată, când pentru a comunica unii cu alţii, zilnic, chiar de la zeci de mii de kilometri distanţă, nu ai nevoie de munţi de bani ci, pur şi simplu, de dorinţa de a comunica şi de o conexiune la internet însoţită de o cameră video şi căşti cu microfon şi, bineînţeles, de miraculosul program al suedezului luminat care a făcut posibilă, astfel, intrarea în faliment a celebrei emisiuni "Surprize, surprize". Uite, cum am ratat noi şansa la celebritate, de la pupitrul surprizelor lacrimogene :))

Iată, pentru o mai bună edificare,  poza "vinovatului" pentru confortul nostru comunicaţional, dar şi psihic şi material :))

4 comentarii:

raluca spunea...

Da,sunt de acord cu Skype pentru a fi operativ in a tine legatura cu cei dragi............dar sunt de acord si de a merge la o terasa,la o inghetata sau o amandina..

Ninu spunea...

Am avut vre-o 4 luni Skype instalat pe computer da nu am avut cu cine vorbi :))...apoi am renuntat la el si mi-am pus Yahoo Mesenger aci am in lista 7 prieteni, da nu-mi place sa stau pe el :) cind eram administrator la postul de Radio Sufletel, aveam in lista peste 300 de ascultatori :))..dar nu cunosteam decit tot pe ce-i 7 prieteni :). Pentru a fi aproape de familie cred ca e tare bun, da pentru a fi aproape de prieteni prefer o terasa si o bere fara alcool :)

svea spunea...

Aha, distracţie pe cinste, ce mai! :)) Cât despre noi, skype-ul să trăiască şi nu numai :)) Nu ştiu ce m-aş fi făcut fără tehnica asta modernă, dar nici la Surprize nu m-aş fi văzut :))

greenfield spunea...

Ah, deci asa vorbiti voi toata ziulica?
Noi ne chatuim, ne mailuim si cel mai mult ma distreaza cand facem acest lucru la distanta de un perete despartitor:) Iar la mobile mai mult platim decat vorbim, dar asta-i filozofia: noi sa vorbim scump si ei sa faca profituri nerusinate pe care sa le repatrieze...