miercuri, 2 septembrie 2009

Nu am chef azi... nu am chef de nimic...

A trecut şi 1 septembrie şi am reuşit să ne mutăm, în urma a opt drumuri cu sarsanalele în braţe prin mijloacele de transport în comun suedeze. Asta e, dacă nu avem carnet să fi închiriat o maşină, taxi nu am putut chema, că distanţa dintre cele două locuinţe e foarte lungă, iar prieteni cu maşină în dotare, ioc. În fine, a trecut... dar reminescenţele au rămas, precum şi oroarea mea de mutat periodic, ca... nomazii :) cu cortul.

Aşa că primul punct de pe lista cu 10 dorinţe de îndeplinit până la 1 octombrie a fost finalizat cu bine, dar şi cu vreo două-trei crize de nervi şi lipsă de pe blog  :(

Cât despre dorinţele cu iz intelectual de pe lista cu pricina, trebuie să mă grăbesc cu cititul, dacă vreau să fiu la zi cu cerinţele de la cursuri. Momentan chef ioc, lene cât cuprinde, stres - şi el pe acolo, şi totuşi mă zbat, măcar cu temele să fiu la zi.

Nici chef culinar, nici chef plimbăreţ, nici chef organizatoric, cu siguranţă amărâtul ăsta de mutat m-a istovit. Aşa că dorinţele mele stagnează. Vă mai ţin eu la curent. Până la urmă, pofta vine mâncând, şi la propriu şi la figurat! :))

7 comentarii:

raluca spunea...

MAI SUNT 25 ZILE PANA LA 1 OCT...........ASA CA DA-I ZOR SA REZOLVI CELE 9 DORINTE DE PE LISTA. SA NE TII LA CURENT.....

mamica_de_sebastian spunea...

Sa va fie de bine in casa noua.

svea spunea...

Bravo, super... cât despre cititul în autobuz, a devenit sportul meu preferat :)) Am dat gata vreo 3-4 cărţi lättläst în autobuz, în vara asta :))

Mihaela spunea...

Ma bucur ca ati reusit sa va mutati, stiu si eu ce inseamna si am avut si masina si una imprumut de la prieteni, o dubitza ca sa mearga mai repede...si tot greu a fost!
Cu pofta ai dreptate, azi am facut si eu prima tema la suedeza si pe urma am inceput si la engleza, am si citit din cartea la engleza pe autobuz si apoi la scoala...asa ca punctele incep si eu sa le bifez. Spor si tie1

svea spunea...

Mersi frumos. Momentan, mi-a revenit cheful culinar, de-am reuşit să pun de-o mămăliguţă şi se preconizează şi un chef de temă suedeză cu iz de Brâncuşi :))

greenfield spunea...

Bine ca ati reusit sa va mutati. Acum dupa ce va aranjati le rezolvi si pe celelalte.
Spor la treburi!:)

svea spunea...

Multumim, desi mutarea e temporara.