luni, 7 septembrie 2009

E toamnă şi ... se simte

Săptămâna ce tocmai a trecut am petrecut-o sub semnul unei lipse totale de chef :( Şi, totuşi, am fost la şcoală, am învăţat cu spor :), am dat test, am scris compuneri, am stat pe net, am vorbit cu prietenii, dar blogul şi lista cu ceea ce mi-am propus să duc la bun sfârşit până pe 1 octombrie, le-am cam ignorat. Astăzi am finalizat, slavă Domnului :), mutarea începută acum o săptămână, prin a degreva sarsanalele şi a le aşeza la locul lor... temporar. Mi-a fost lehamite să fac asta în timpul săptămânii aşa că mi-am rezervat-o drept plăcere de weekend :))

Aşadar, am fost hărnicuţă astăzi, dar şi extrem de melancolică, având în vedere că în pauzele de curăţenie, am scotocit cu sârg prin "sertarul" digital cu amintiri feline din dotare :) dar şi prin arhiva sentimentală cu iz părintesc şi frăţesc. Şi dacă la asta se adaugă şi indispensabilele momente video cu mama, tata şi pisoii :)), aveţi tabloul complet. Când am plecat, toţi cunoscuţii mă compătimeau că o să-mi fie dor de casă şi părinţi. Oare mi-e dor? Oare sunt departe? Poate că da, dar eu nu simt aşa. Şi asta mulţumită faptului că am un soţ extrem de pus la punct cu tehnica :)), care îmi asigură condiţii de comunicare ieftină şi eficientă, ce anulează instantaneu cei 3000 de kilometri distanţă şi îi transformă într-un barieră fizică, mai uşor de trecut decât cea dintre doi vecini de apartament, care sunt aproape fizic, dar sufleteşte, la infinit distanţă.

Astăzi, m-am jucat cu mama. Nu râdeţi. Un adult simte nevoia de joc, când realitatea devine prea serioasă. Şi eu am o mamă cu care pot să mă joc, şi realitatea mea rămâne la fel de serioasă şi, totuşi, mult mai uşor de abordat, ca într-o joacă de copii :) Şi vin eu, acum, să vă întreb... oare mi-e dor de mama? Oare sunt departe de ai mei părinţi?

4 comentarii:

svea spunea...

@Ninu, muc(i)hos gracias pentru vizită :) şi pentru trataţia arătoasă, delicioasă şi, mai mult decât atât, miraculos de sănătoasă :) Te mai aştept şi cu alte ocazii, mai puţin virusate!

greenfield spunea...

E normal sa-ti fie dor...te obisnuiesti cu el, n-ai ce sa faci!:)

svea spunea...

@Raluca, mulţumesc frumos pentru aprecieri şi pentru sugestie :)
@greenfield, ai dreptate, deşi sunt atât de aproape de ei, câteodată mai aproape decât înainte şi, totuşi, mi-e dor... şi, totuşi, sunt extrem de aproape... şi, totuşi, nu mi-e dor... :) e toamnă şi ... se simte :))

raluca spunea...

Imi place cum scrii pe blog...ai talent,cu timpul ar trebui sa scrii o nuvela...ai fantezie...