luni, 6 iulie 2009

La plimbare prin ... Dalarö

Să vă dau raportul de ... sfârşit de săptămână! :))

Nu credeam că o să aduc vreodată mulţumiri celor care au creat medicamente (fie ele contra alergiilor sau nu) sau celor care le administrează. Dar, după episodul de duminica trecută, când nu mai speram că o să mai pot da ochii şi, mai ales, nasul :) cu iarba suedeză (bine-crescută şi înflorită), iată că pot spune că am avut o săptămână outdoors, destul de activă, ce-i drept, cu picăturile şi pilulele la purtător. Am încercat să nu abuzez şi m-am limitat, pe de o parte, la lungi plimbări cu autobuzul şi pendeltåg-ul până la destinaţii cu deschidere la Marea Baltică, adică cu suflu maritim şi briză sărată în nări, iar pe de altă parte, la plimbări citadine cu iz de beton şi ... batistă, când trebuia să trec printr-o zonă mai înverzită.

Una peste alta, a fost plăcut, relaxant şi educativ :)

Începutul de săptămână a debutat cu o şedere (prelungită, încă de duminică) în casă, urmată de o încercare timidă de lansare a organelor de văz şi miros la ... apă ... baltică :) cu ieşire de pe Dalarö. O reuşită totală, aş putea spune, deşi e destulă verdeaţă şi acolo, ca peste tot, de altfel. Dar încăpăţânată din fire, am reuşit, ajutată de mai noii mei prieteni medicamentoşi, alături de care îmi voi petrece vara, să mă bucur, timp de două ore, de briza călduţă de la malul mării.

Am mai întreprins pe Dalarö o vizită iernatică, când am poposit ceva mai mult, luând la pas fiecare străduţă şi călcând aproape în bătătura omului, încântaţi fiind de peisajul baltic, de iarnă. 

Dalarö este o localitate micuţă (se întinde pe 167 ha şi are 1190 loc.), cochetă, amplasată în arhipelagul Stockholm, aparţine de comuna Haninge şi reprezintă unul dintre locurile preferate ale locuitorilor din Stockholm de petrecere a timpului liber la Marea Baltică.










2 comentarii:

svea spunea...

e nici chiar de toate, şi mai ales, nu bloculeţe :))

raluca spunea...

Si Dalaro......imi place....apa,padure...casute in mijlocul apei,bloculete...are de toate...oate.......