duminică, 12 iulie 2009

(Şi nu-mi) Fusilli (de) cu ciuperci şi caşcaval :))

Cum am venit de la plimbare, m-am năpustit în bucătărie şi mi-am pus, din nou, imaginaţia la încercare. Aşa că am pus la fiert apă cu sare şi puţin ulei; când a început să clocotească, am adăugat pastele (fusilli), iar în timpul ăsta am călit, în unt, ceapa şi ciupercile. După ce au fiert bine pastele, le-am scurs şi, într-un vas termorezistent, am pus un strat de paste, peste care am adăugat piper, oregano, un strat de ceapă şi ciuperci, caşcaval ras şi ketchup şi încă un strat de paste, ceapă, ciuperci, caşcaval ras, piper, oregano, ketchup şi am băgat vasul la cuptor.

Ceea ce a ieşit, puteţi vedea mai jos. Foarte bun! Încercaţi şi voi! Poftă bună!





2 comentarii:

svea spunea...

cât se poate de adevărat :))

raluca spunea...

Arata bine....dar cred ca si la gust e f bun,mai cu seama camd ti-e foame si pastele sunt mancarea preferata..