miercuri, 6 ianuarie 2010

Leapşa de la Tetris

Am primit de la Tetris o leapşă simpatică, pe care mă grăbesc s-o completez fuguţa-fuguţa :))

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pag.18 şi scrieţi aici al 4-lea rand:
"Ofta tar du en extratur bara för att det är så roligt."
2. Fără să verificaţi, cât e ora?
13.20
3. Verificaţi!
13.08
4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
Bluză roşie, pantalon negru şi şosete albastre (astăzi nu prea sunt asortată :)
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Pe internet, citeam câteva bloguri.
6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Pe soţul meu care dă găuri cu bormaşina :) (suntem la un prieten)
7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Ieri, în centru şi am îngheţat la -16 grade :) Bine, în afară că am îngheţat am colindat şi prin câteva magazine :)
8. Ce aţi visat ieri noapte?
Nu ştiu dacă am visat ceva. Nu-mi amintesc.
9. Când aţi râs ultima dată?
Haha, eu râd atât de des şi atât de mult, încât mi-ar fi imposibil să contabilizez toate momentele mele vesele :)
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?
Foarte multe :) dar, repet, nu sunt acasă.
11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Nu cred într-o astfel de şansă, deşi suedezii joacă foarte mult la loto. Şi eu nu joc, nu am jucat şi nici nu voi juca! Aşa că voi reda doar ce am fost forţată să fantezez când, pentru şcoală, am fost nevoită să scriu o compunere pe tema asta. Aşadar, aş cumpăra casa visurilor, aş călători în jurul lumii şi aş dona o parte din bani copiilor cu probleme medicale.
12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
"Collision", un serial în cinci părţi, pe SVT1. Aseară s-a terminat.
13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Încă nu :)
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Îmi dă de lucru şi de postat pe blog, tot nu mai aveam eu idei şi chef de postat :)
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă!
Astăzi, la Stockholm, sunt -22 de grade :)
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Silvia.
17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Mircea.
18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Da :) Chiar asta şi fac, momentan :)
19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Bine ai venit, în împărăţia mea! :)
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afara de politică), ce aţi schimba?
Dezastrele naturale şi războaiele (dar asta înseamnă că ar trebui să-i schimb pe oameni).
21. Vă place să dansaţi?
Da, chiar foarte mult şi nu scap ocazia să mă mişc, în propria-mi lege, pe orice ritm ascult :)
22. George Bush?
George Tufiş? Da, ce-i cu el? :)
23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
Videoclipuri, pe VH1.
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar?
Adra_bell, mămica_de_guguluf, mămica_de_Basse, Ninu.

9 comentarii:

adra_bell spunea...

Raspuns! Acum mai mult timp http://adrabell.blogspot.com/2009/07/oracol.html

Svea spunea...

haha, am înţeles, mulţumesc :)

Tasha spunea...

Frumos ai raspuns!

tetris spunea...

Multumesc de preluare! Ma bucura ca razi mult! Me too :) Citatul din carte, de la pct 1 ... f adevarat, orice ar scrie acolo :)

Bianca spunea...

Haioase raspunsuri!Mi-ai inseninat ziua.

Ninulescu spunea...

de doua saptamini numai lepse fac :)... ma mai sacrific odata :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dana spunea...

Ai si de la mine o leapsa, despre "arta conversatiei".

Svea spunea...

Tasha, Bianca, vă mulţumesc mult pentru aprecieri! :)
Tetris, am preluat-o cu mult drag; cât despre citat, e de bine, pe bune! :))
Ninule, ştiam eu că eşti băiat bun şi îndurător aşa că am tot plusat cu lepşele :))
Abramburika, m-am conformat cu mailul :)
Danangib, îţi mulţumesc mult pentru leapşa, de data asta o leapşă foarte interesantă, high level aş putea spune :)