joi, 28 ianuarie 2010

Premiu, din nou!

Am primit de la Salmi un nou premiu pentru care îi mulţumesc mult.



Mă simt destul de ciudat, luna asta, când am căzut în butoiul cu lâncezeală şi am scris destul de puţin, să primesc o puzderie de lepşe şi premii care, în fapt, m-au revigorat.
Adică să primesc premii, să fiu băgată în seamă şi apreciată iar eu să nu merit cu adevărat?? :))
Să curgă inspiraţia şi ... posturile... fără număr! :))

Premiul vine cu 4 reguli:
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.
3. Fiecare S.S. trebuie să işi prezinte premiul pe blog şi să adauge un link la acest post, care ne explică amănunte despre premiu.
4. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui.

Deşi vine însoţit de reguli clare, îmi iau libertatea să acord premiul, de data asta, tuturor celor prezenţi în blogroll-ul meu :))

3 comentarii:

Dana spunea...

Felicitari Svea. Il meriti cu prisosinta !

salmi spunea...

E pentru tot blogul, nu numai pentru zilele astea, e pentru ca imi place sa te citesc indiferent ce scrii, e pentru a te incuraja sa scrii mai departe. ;)

Sαηdrα spunea...

Felicitari!