sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Vorbe explicative

Anul ăsta am debutat cu dreptul pe blog, postând de două ori în prima zi şi dând pas, în zilele următoare.
Să fie de vină oboseala de sărbători? Categoric, nu!
Să fie de vină lipsa de chef ce a pătruns şi s-a extins cu repeziciune pe firul nevăzut al netului şi care a cuprins mai multe posesoare de bloguri? Cu siguranţă! :)
Altfel nu găsesc motivaţie serioasă pentru starea mea de blegeală şi lipsă totală de inspiraţie :(
Noroc cu lepşele de la Tetris şi Danangib, care m-au mai înviorat şi resuscitat din starea de lâncezeală în care căzusem.

De multe ori, mi se întâmplă să nu am starea necesară de a posta, dar cum pofta vine mâncând, tot ce trebuie să fac este să încep să scriu, pentru ca gândurile să se rostogolească uşor, uşor şi să se transforme în rânduri, mai mult sau mai puţin captivante pe foaia electronică a blogului.

Mai mult, am avut serioase probleme cu netul şi cu blogul. M-a tot deconectat din jumătate de oră în jumătate de oră iar blogul meu a refuzat cu îndârjire să-mi asculte rugăminţile fierbinţi întru postarea memoriilor preţioase, mai ales că ieri am avut motiv serios de răscolire a sentimentelor şi postare întru eternitate. Cum niciodată nu e prea târziu, voi face, astăzi, ceea ce nu am reuşit ieri.

Aşa că nu mai lungesc vorba şi, în primă fază, trec să onorez leapşa despre arta conversaţiei, preluată de la Danangib pe care o citesc cu mult drag şi interes şi căreia îi mulţumesc că s-a gândit să-mi plaseze o leapşă interesantă.

3 comentarii:

Dana spunea...

Multumesc si eu ca ma citesti, e o onoare pentru mine xxxxxxx

IrinaBohemianDance spunea...

Pentru a-ti reveni din starea de lancezeala in care te afli,te rog sa vii pe blogul meu pentru a primi un premiu.Ti-l ofer cu toata consideratia mea!

Irina

Svea spunea...

Danangib, onoarea e de partea mea! :)

Irina, îţi mulţumesc mult pentru surpriză! Mă onorează!