luni, 25 ianuarie 2010

Lâncezeala, bat-o vina!

Am intrat în blogosferă cu gândul de a ţine aproape de persoanele dragi din România, care îmi simt lipsa fizică, aşadar de a le informa, periodic, pe toate odată (pe cât posibil :) despre viaţa mea de pe tărâm nordic cu toate diferenţele, asemănările şi curiozităţile pe care le implică traiul suedez.

Începusem bine, cu multe informaţii despre suedezi, la ei acasă (pe weblog, locul unde am început iniţial, periplul blogosferic) ca mai apoi, transferându-mă pe blogspot, să încerc să menţin ritmul, deşi lunile de iarnă friguroase şi întunecate m-au cam dezarmat şi aruncat în butoiul cu lâncezeală.

Dar cum sunt o fire mobilizatoare, am decis să revin la bunele obiceiuri de început blogosferic aşadar, mi-am propus să revin în forţă la tema iniţială a blogului!

Enjoy it! :))

4 comentarii:

Narnia spunea...

Bine ai revenit in forta, draga Svea ! cred ca toti avem uneori o perioada mai fara chef, in special in perioadele de iarna. :)

Dana spunea...

Nu-ti face probleme, mai toata lumea e-n hibernare.

Svea spunea...

Narnia, Danangib, mulţumesc frumos pentru încurajări! Chiar mă necăjesc când văd că nu mă ţin de promisiuni! Aşa că trebuie să lupt cu mine, totuşi!

oana spunea...

buna.eu sunt in Italia,si,desi nu sunt un as al calculatorului si al web-ului in general,am inceput un blog cu acelasi scop,de a-mi tine informati prietenii de pretutindeni.Sunt abia la inceput,dar sper sa-mi reusesca.
cred ca e un mod si pentru noi de a ne simti mai aproape de ei.