vineri, 1 ianuarie 2010

Revelion 2010 în imagini





















13 comentarii:

VERO spunea...

Superb ! Anul acesta voi veni acolo !
La multi ani 2010 ! Visele sa se implineasca !

Anonim spunea...

VREAU SI EU ACOLO!EU IUBESC UN SUEDEZ,DAR NU STIU DACA E RECIPROC?SINCER,TE INVIDIEZ ,IN SENSUL BUN,IN ACELASI TIMP TE ADMIR,CA AI PUTUT AJUNGE DE REVELION,ANUL ACESTA ,ACOLO!AS VREA SA STIU CUM E ACOLO,SCRIE MAI MULTE PE BLOGUL ACESTA,CUM E ACOLO,CUM SUNT SUEDEZII,SE GASESTE USOR CAZARE?SAU DE MUNCA,DACA STII?TE ROG,RASPUNDE-MI ,PE BLOG .UN AN NOU FERICIT ,ALATURI DE CEI DRAGI SI SA FII IUBITA.TE PUP! ANDREEA.

Svea spunea...

Vero, mă bucur că vei ajunge la Stockholm, este un oraş care merită văzut!

Andreea, pentru mai multe informaţii despre Suedia poţi consulta acest blog care este continuarea blogului meu iniţial de pe weblog cât şi alte bloguri sau pagini de internet cu infirmaţii despre Suedia, cum ar fi www.suedia.se.

Ninulescu spunea...

Foaiii ce faine poze !!! super..super ..da preferam si una doua cu tine sa vad cum ai fost imbracata de Rev :)
An nou fericit, Svea !!!

tetris spunea...

Frumoase pozele, mai ales ultima imi place mult!

Svea spunea...

Tetris, Ninule, mă bucur că v-au plăcut pozele, nu sunt spectaculoase, pentru că nici spectacolul, în sine, anul acesta, nu a fost spectaculos, dar rămân amintiri frumoase, de suflet.
Ninule, cât despre dorinţa ta, pot veni cu o descriere, ceva, dacă vrei :)))

Ana-Maria spunea...

Ai surprins ceva artificii...fain!Eu nu am reusit...din pacate!
sa aveti un 2010 asa cum va doriti!:)

Anonim spunea...

fain de tot, eu m-am uitat la ele la tv :).
Te pup! Numai bine!

cristina spunea...

:) Frumoase poze, frumos Revelion!
La multi ani, Svea, si un an bun din toate punctele de vedere!

Ioana Budeanu spunea...

F frumos:)

Un an nou minunat, iti doresc!

Anonim spunea...

La Multi Ani! Superbe poze! Cred ca realitatea a fost si mai si!

QUILTONLINE spunea...

LA MULTI ANI !
SA FII FERICITA SI SA TE BUCURI DE TOT CE TE INCONJOARA.
NOUL AN SA ADUCA IMPLINIRI SI REALIZARI FRUMOASE IN VIATA TA .

Ninulescu spunea...

Pai daca am zis, normal ca vreau :)..auzi intrebare :(..da sa fie descrierea pe larg si cu detalii in profunzime :)!