sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Dacă aş fi fost...

- o lună ... aş fi fost luna septembrie cu adierea zilelor de toamnă pastelate
- o zi a săptămânii ... aş fi fost sâmbătă, ca să mă înfrupt din energia primei zile de weekend
- o parte a zilei ... aş fi fost dimineaţa devreme
- un animal marin ... aş fi fost defin jucăuş şi sociabil :)
- o direcţie... aş fi fost  inainte
- o virtute ... aş fi fost bunătate
- o personalitate istorică ... Mircea cel Bătrân
- o planetă ... aş fi fost Jupiter, planeta care-mi guvernează zodia
- un lichid ... aş fi suc de mere (acrişor dar extrem de hrănitor :)
- o pasăre ... aş fi fost papagal vorbitor :)
- un tip de vreme ... aş fi fost toamnă caldă şi pastelată
- un instrument muzical ... aş fi fost chitară
- o emoţie ... aş fi fost bucurie
- un sunet ... aş fi fost sunet de clopotel
- un cântec ... aş fi fost samba pentru ritmul latin, înfierbântat care mă caracterizează atât de bine :)
- un film ... aş fi fost "La vita e bella!"
- un serial ... aş fi fost "Anatomia lui Grey"
- o carte ... aş fi fost "Litera stacojie" a lui Hawthorne
- un fel de mâncare ... aş fi fost pizza mexicana :))
- un oras ... aş fi fost Supetar de pe insula Brac din Croaţia :) (un mic orăşel insular, pitoresc cu climat mediteranean)
- un gust ... aş fi fost picant
- o culoare ... aş fi fost albastru
- un cuvânt ... aş fi fost "independent"
- un material ... aş fi fost bumbac
- o materie de şcoală ... aş fi fost "geografie"
- un personaj de desene animate ... Dino :))
- o formă ... aş fi fost formă de cozonac :))
- un număr ... aş fi fost 7 (semnul omului întreg, cuprinzând cele două principii spirituale polar opuse; semnul lumii complete, al creaţiei încheiate)
- un mijloc de transport ... avion pentru repeziciunea şi siguranţa deplasării
- o haină ... aş fi fost sutien, pentru că imi place să ţin aproape de persoanele dragi, să le susţin şi să le protejez

Şi cu asta am terminat de răspuns la leapşa primită, şi de data aceasta, de la Danangib şi căruia îi mulţumesc, ca de obicei, că se gândeşte la mine.

Pentru că am întâlnit-o de multe ori până acum în blogosferă şi nu ştiu cine a preluat-o deja şi cine nu, las cale deschisă s-o preia oricine doreşte :)

4 comentarii:

cristina spunea...

Sutien ... hi, hi! Ce s-ar face barbatii care te-ar vrea aproape? :)
Septembrie, sambata, filmul, numarul (dar nu numai)... subscriu.

Dana spunea...

Romantic si simpatic, multumesc pentru colaborare xxxxxxxx

Ivcelnaiv spunea...

poate îţi place poezia naivă
mai ştii?

http://www.ivcelnaiv.blogspot.com

Anonim spunea...

Svea, ţi-am făcut un desen, îl găseşti pe preafrumosul meu blog. :P