miercuri, 24 martie 2010

Periplu revigorant

Şi dacă tot mă întrebam în postarea anterioară dacă hăinuţa de Paşte va fi brodată cu fir alb din suveica Babei Iarna, Dana, de pe meleaguri gibraltariene însorite, s-a gândit să-mi ridice moralul şi să mă invite la o şuetă pe-o bancă nostalgică ce îmbie la depănarea amintirilor în compania văratică, mirositor îmbătătoare, ce-mi cuprinde simţurile amorţite de lunga şi împovărata iarnă stockholmiană.

Îi mulţumesc pentru înţeleapta iniţiativă şi vă invit să purcedeţi la un periplu virtual, colorat şi parfumat, surprins prin lentila-i fotografică. Merită poposit întru încărcarea bateriilor şi perceput lumea cu ochi mai calzi, mai limpezi, mai privitori de frumos!



4 comentarii:

Ninulescu spunea...

Nu pot sa cred ca acolo inca nu e Primavara de adevarat :( Aici astazi au fost +22 Celsius

Svea spunea...

Hehe, greu de crezut, dar asa sta treaba pe taram nordic! :)

Dana spunea...

Multumesc pentru prezentare xxx

Svea spunea...

Cu multă plăcere, meriţi! Plus că mi-ai mai înveselit şi mie blogul! :))