vineri, 26 martie 2010

Premii fără număr :)

Am mai primit două premii, unul de la Tetris:



şi celălalt de la mămica de Gugulufix, premiu ce vine la pachet cu rugămintea de a numi zece lucruri care mă fac fericită:


Le mulţumesc mult că s-au gândit şi la mine şi mă grăbesc să "onorez" cerinţa de a numi cele zece lucruri care mă fac (pentru care sunt) fericită:

Aşadar, sunt fericită pentru că:

1. Trăiesc într-o ţară liberă, neîncercată de cataclisme naturale sau războaie. Trăiesc vremuri de pace, pot să mă exprim liber şi asta contează enorm.
2. Sunt o femeie liberă, născută într-o ţară fără dogme rasiale sau religioase împinse la extrem. Deşi o ţară greu încercată economic şi politic, de-a lungul timpului, cu multe prejudecăţi, statutul femeii românce este, de departe, unul fericit, dacă stăm să-l comparăm cu cel al femeilor arabe sau africane şi mult prea nefericit dacă e să-l comparăm cu cel al femeilor din Europa capitalistă. Dar să vedem partea plină a paharului.
2. M-am născut normală, din punct de vedere psihic şi fizic, capabilă să-mi valorific calităţile şi abilităţile psihice şi fizice.
3. Am părinţi în viaţă care mă iubesc enorm, mă apreciază pentru ceea ce sunt şi mă acceptă aşa cum sunt, cu bune şi rele.
4. Am un soţ extrem de înţelegător, cald şi iubitor cu care pot risipi într-o secundă norii adunaţi pe cerul căsniciei :)
5. Am un nepoţel sănătos, deştept şi frumos, care ne bucură şi oferă împlinire sufletească celor de-un sânge cu el.
6. Atât eu cât şi persoanele dragi din jurul meu nu ne confruntăm cu probleme de sănătate majore care să ne pună viaţa în pericol pe termen scurt sau cu cataclisme de orice gen, deşi nu poţi şti niciodată ce surprize îţi rezervă clipa imediat următoare.
7. Pentru că sunt încă tânără şi pot spera la şansa unui viitor împlinit alături de familie şi un eventual moştenitor. Deşi acest punct pare că se încadrează perfect pe lista "motivelor de neîmplinire", prefer să văd partea plină a paharului şi atât timp cât există speranţa unei vieţi mai bune, mai frumoase, mai împlinite, îl consider motiv de fericire. Sunt fericită că pot lupta şi spera, că încă-mi pot schimba în bine viaţa, că pot visa să-mi îndeplinesc dorinţele demult tânjite. Sună paradoxal, ştiu!
8. Pot dărui, de la un lucru material palpabil până la un zâmbet, o îmbrăţişare, o vorbă bună, de încurajare sau compasiune, menită să aline suferinţe, chiar şi pentru o clipită.
9. Mă bucur de interacţiune umană, chiar dacă vorba de încurajare sau alinare nu vine întotdeauna de la persoanele de la care te aştepţi, contează enorm că în anumite momente grele sau de maximă bucurie ai un suflet aproape cu care să le împarţi. 
10. Exist.

6 comentarii:

tetris spunea...

Cu placere!
Imi place mult blogul tau si felul in care gandesti si in care stii sa daruiesti, cum spuneai la 8. De fapt ai numit in lista lucrurile esentiale, pentru care toti ar trebui sa fim fericiti, dar de care de cele mai multe ori uitam, necajindu-ne si bombanind pentru diverse fleacuri

Svea spunea...

Mulţumesc frumos pentru apreciere! Contează enorm pentru mine!

Dana spunea...

Felicitari inca o data. Cred ca ai strans o adevarata colectie de premii. Mi-a placut lista ta, gandesti frumos.

Svea spunea...

Mulţumesc, Dana! În ciuda dezamăgirilor inerente, mă încăpăţânez să gândesc aşa, deşi sună idealist şi, câteodată, utopic! Dar VREAU şi TREBUIE să gândesc aşa în continuare!

Anonim spunea...

Faine fericirile tale....esti atat de tanara.. :)sa fi fericita mereu...

Svea spunea...

Mulțumesc frumos, să dea Dumnezeu!