marți, 30 martie 2010

Gânduri înflorate

Astăzi mi-am propus să dau roată blocurilor din împrejurimi şi să surprind vårvinter-ul în toată splendoarea lui! Cu alte cuvinte, cerul senin, soarele strălucitor (dar totuşi nedogoritor :) şi adierea uşoară de sfârşit de martie ajută la topirea, încet dar sigur, a păturii groase de omăt, lăsând loc plăpânzilor vestitori ai primăverii îndelung aşteptate. Ghiocei nu am surprins, în schimb vă las să vă clătiţi ochii cu minunăţiile gingaşe din grădiniţele blocurilor!










8 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar azi am auzit la radio la stiri ca primavara si-a facut aparitia in partea de sud a Suediei, de la mijloc in jos cum ar veni. Ca in Norrland va incepe in aprilie si in munti si Lappland(Laponia pentru cei care nu stiu) in mai abia. Radeam si ma gandeam la cei din munti si Lappland cand au vara in conditiile astea? Ovi cica d1 la 1 iulie la 15 iulie au vara, apoi vine toamna si din septembrie iarna...:). Nu ii invidiez!

Ai vazut asadar ca e martie si e primavara? Si se tot incalzeste, cel putin pe Gotland au anuntat la sf de saptamana 14-16 grade! Asa ca e chiar vara :). Un lucru stiu sigur...daca prognoza se adevereste, in we gratarim! ;)Va invitam si pe voi!

Svea spunea...

Hehehe, are dreptate Ovi :) şi da, nici eu nu-i invidiez! Primăvară încă nu e, până nu simt iarba în nări şi puzderie de flori, e doar vårvinter, da? :) Nu are cum să fie altfel, mai ales de când am descoperit anotimpul răspunzător pentru martie şi aprilie.
La voi, se pare, este mult mai cald decât la Stockholm, aşa că abia aştept să adulmec grătarul din weekend! :) Să faci muuuuuuuulte poze, ca să se simtă ca lumea mirosul de grătar, I mean! Puuuuuuuup

Dana spunea...

Cel putin e bine ca s-a incalzit vremea.
La noi a venit vara, he, he, he...

Anonim spunea...

Ce flori frumoase!MI-au clatit placut retina si mi-au incarcat mintea cu bucurie! :)

Anonim spunea...

Deocamdata nu e mult mai cald, azi avem 4 grade :). Dar sa stii ca toata lumea spuen ca e primavara :) asta asa ca sa te contrazica pe tine :))). Glumesc, nu e primavara pe care o stim noi, dar e primavara lor, a nordicilor. Ei nu stiu altfel, la ei asa a fost de cand lumea, iar pentru noi e clar ca e vårvinter. Verdele acela la care visezi tu e pe la sfarsit de aprilie, cand totul e verde cu adevarat...pana atunci ne bucuram de flori si de cateva arze de soare...

Mda, sper sa fie asa caldut cum spun ei in ziar...ca daca ma uit pe net, ploua si sunt 5 grade luni. Eh, mai vedem!

Svea spunea...

Da, Salmi, 4 grade care trec drept 1 grad! Înnorat, aşa că am avut noroc, ieri, cu curăţenia de primăvară şi pe aleile dintre blocuri dar şi în casă, spălat huse, covoare, aspirat, dat cu mopul, tot tacâmul! Că începând cu miercurea mare nu mai fac nimic decât poate doar papa bun! :)
Aaaa şi am mai avut noroc şi cu plimbatul printre blocuri la căutat de floricele ce zâmbeau în soare! Acum, soare ioc!
Mai am juma de oră şi fug la şcoală, la test, ultimul înainte de påsklov! Cross your fingers for me! Puuup

Svea spunea...

Dana, de încălzit s-a încălzit, ce-i drept, că doar a trecut de la minus la plus :) Dar pînă la primăvara adevărată cu verdele crud şi explozia de flori mai avem de aşteptat câteva săptămâni bune :)

dintimişoara, exact florile astea de început de primăvară se numără printre preferatele mele! Ieşite aşa în condiţii vitrege, la prima rază de soare, printre frunzele vechi de toamnă şi pământul neafânat. Atât de gingaşe şi firave, şi totuşi extrem de puternice! Un contrast fermecător!

Anonim spunea...

Bafta, bafta! Eu dau testul acasa, al patrulea deja la genetica. E laborator online daca iti poti imagina asa ceva...incrucisez vitrual musculitze de otzet :). E super interesant, sunt fascinata de ceea ce invat la cursul asta si daca descopeream materia asta in tinerete, genetician ma faceam! :)

Io n-am påsklov, ieri si luni am lucrat...azi si maine ma testez :) iar curatenia e pe sfarsit de saptamana. Io nu le am pe astea cu zile mari, asa ca e OK. De vineri suntem cu totii acasa si ne ocupam in grup de curatenie, apoi sambata de mancare si gata. Avem 4 zile libere impreuna, le vom savura.

Acum ma duc sa fac o pauza de muste :) si sa pun florile ce le-am cumparat ieri(narcise si panselute, bulbi de dalii si lacramioare) in curte. Sa fie primavara si la noi!