miercuri, 26 mai 2010

Ba a mea e mai frumoasă! :)

Am primit o leapşă foto de la Tetris, căreia îi mulţumesc mult că s-a gândit la mine şi m-a provocat! Trebuie să recunosc că sunt pasionată de fotografie, petrec minute în şir contemplând operele de artă ale diferiţilor fotografi amatori sau profeşionişti! Mă relaxează, mă îndeamnă la visare, mă stimulează, mă umple de energie! Este o pasiune foarte frumoasă, dar extrem de costisitoare dacă vrei să i te dedici ca la carte!

Leapşa foto constă în postarea pe blog a unei fotografii pe care eu o consider reuşită! Am scormonit ce-am scormonit prin folderele pline cu varii amintiri de călătorie dar şi cu încercări de tot felul! M-am oprit, de data asta, la trei fotografii, despre care nu aş putea spune că sunt cele mai reuşite! Spun doar că pe acestea m-am decis să le vi le arăt, momentan! V-am mai arătat şi altele, o să vă mai arăt, promit! :) Şi mai spun că primele două sunt făcute de curând! Atât, în rest, vă las pe voi să vă pronunţaţi! :)

Pasez leapşa Danei, Cristinei şi lui Misaki! Postaţi cât vă lasă inima, că aveţi ce şi de unde! :) Mulţumesc!



12 comentarii:

tetris spunea...

Multumesc de preluare si de promptitudine!
Ultima e mortala! Si prima imi place mult, pare ireala

Svea spunea...

Da, intr-adevar, ultima e amuzanta tare, pacat ca nu am prins sirul indian cand era si mai lung! Dar pana sa scot aparatul si sa-l potrivesc, cateva n-au mai reusit sa tina randul :)

Anonim spunea...

Fotografiile tale sunt minunate...se vede sufletul pus acolo si inima :D
Cel mai mult mi-a placut aceea cu ratele...
Curand am sa incep sa studiez si eu mai aprofundat treaba asta cu fotografiatul.

Svea spunea...

Mulţumesc frumos! Da, într-adevăr, sunt pasionată! Mă relaxează şi inspiră mult! Mai am să mă perfecţionez, dar e un hobby plăcut şi util, de ce nu!

Dana spunea...

Multumesc pentru leapsa, sa vad ce pot face, am probleme cu netul, rata de transfer e foarte mica, cu greu deschid mailurile si alte saituri, mi-a luat 1 zi intreaga sa uploadez o fotografie pe blogger, da' incerc...
Ultima poza e grozavaaaaaaaaaaa....

cristina spunea...

Excelente toate!
O preiau! ;)

Lore spunea...

Multumesc Svea de vizita pe blog,e super fotografia cu ratustele. Bafta in continuare!

Danae spunea...

Superbeeee!!!

Crin spunea...

"folow me":)) simpatice ratustete :)

Leo spunea...

E incredibila a treia fotografie, parca le-ar fi aranjat cineva !
Cele cu flori... superbe ! Ochi de artist. ;)
Eu sunt obsedata cand vine vorba de fotografiat flori, natura, in general.

Svea spunea...

Merci Danae, Crin si Leo! Vad ca ratustele au impresionat, nu gluma! Asa e, par aranjate! :)) Si, initial erau vreo 17-18 dar s-au pierdut pe drum in secundele necesare pregatirii aparatului :)

salmi spunea...

primele doua sunt asa...artistice, imi plac. Ultima imi place pentru ce transmite...amuzament si veselie. ce mai, imi place toate trei la nebunie!
La mai multe si mai reusite!
Pupici multi si we placut sa aveti!