duminică, 30 mai 2010

Eurovision digerabil :)

Pe măsură ce le ascult, în ordinea intrării în concurs, voi posta melodiile care mi-au plăcut anul acesta!




















Dacă anul trecut nu am putut posta decât trei melodii preferate, anul acesta, per ansamblu, mi-au plăcut melodiile candidate! Ce-o fi fost cu mine, nu ştiu, e primul an când îmi place Eurovisionul, în proporţie de 80% :) Bine, spun asta, înainte de jurizare! Atunci o să mă amuz, ca de obicei :) că nu cred că se va schimba ceva în spiritul de favorizare a ţărilor, între ele, în funcţie de alte criterii decât cele strict muzicale!

Am postat doar 10 melodii, deşi chiar mai multe au fost acceptabile! Unii concurenţi mi se pare că au falsat, deşi melodiile erau bune! Au fost cazuri, când prestaţia din semifinală a fost net superioară celei din finală! Şi, din păcate, mi s-a părut a fi şi cazul Paulei! Parcă a sunat mai bine în semifinală, când prestaţia celor doi mi s-a părut ireproşabilă! Dar să vedem, poate avem şanse! Comentatoarea suedeză a afirmat că Paula este preferata ei din concurs şi că-i place mult vocea ei! Poate au reuşit să impresioneze şi să ocupăm un loc cât mai sus în clasamentul final! Ţinem pumnii României!

2 comentarii:

tetris spunea...

A avut efect, Suedia a dat 10 puncte :)
Si am primit cam de la toate tarile, parca nu a mai fost ca in alti ani, cu votari dupa criterii geo-politice, cum ziceau prezentatorii nostri.

Svea spunea...

Da, Suedia ne-a urcat pe podium, la final! Eeee, cam tot după criteriile alea au votat multe ţări, dar cum melodiile au fost bune, majoritatea, nu s-a mai simţit chiar aşa de tare! Plus că s-a votat şi pe bune! Şi, ce e mai important, Germania care merita, pe deplin, a câştigat iar Romania e pe podium! Super!