sâmbătă, 15 mai 2010

P(-)aste(a) (le-)am mâncat cu multă poftă! :))

Cum vă spuneam şi ieri, bucătăresc zilnic, aşa că îmi voi impune, de acum încolo, să vă împărtăţesc şi vouă, pe cât posibil, din invenţiile mele sau preluările gospodinelor ce-şi expun talentul pe internet.

Astăzi, eram în pană de idei şi chef, dar cum Vali a dorit şi insistat, cum numai el ştie :) am pus repede de nişte paste cu ingrediente de prin frigider :)) Aşadar, am găsit în dulap nişte paste spiralate, am inspectat frigiderul şi am găsit nişte ciupercuţe, bacon, prosciuto, cascaval şi cu ajutorul cepei, al sosului de tomate cu busuioc şi al condimentelor (sare, piper, muuuuuuuuuuult oregano) am pus de un prânz delicios şi săţios!

Procesul tehnologic il puteţi deduce, cu uşurinţă, din fotografiile culinare de mai jos :)







5 comentarii:

tetris spunea...

Copilu' e mort dupa macaroane (a incercat sa le manance si nefierte, dar nu i-au placut :))
Merci de reteta, o sa o incerc si eu. Curand, ca mi-ai facut pofta :)

Anonim spunea...

te-a apucat bucatareala vad :-)), delicios arata si cred ca si gustul a fost pe masura.te pupam si spor la gospodareala :-)

Svea spunea...

Tetris, cu plăcere! Şi mama e leşinată după macaroane şi mie îmi plac, nu zic nu, dar pastele parcă mai mult şi îmi ies tot felul de combinaţii d-astea trăznite! :))

Ayandari, merci mult! Da, m-a apucat postatul reţetelor pe net, că de bucătăreală m-am apucat mai demult! Nu tot timpul am chef şi inspiraţie, dar ceva acolo de băgat la ghiozdan îmi iese de fiecare dată! :)) Pupăm Guguluful scumpic!

Poppy spunea...

Hehe spor la gatit Svea :) Arata delicios pastele tale improvizate. De obicei, mancarurile pe care le facem asa pe loc, cu ce avem in frigider sunt printre cele mai gustoase!

Svea spunea...

Ai dreptate, Poppy! Eu, multă vreme, am gătit numai improvizat! De când am venit aici m-a luat dorul de mâncărurile tradiţionale sau de cele ca la carte şi am mai încercat câte ceva! Dar nu toate îmi reuşesc! Aşa că tot mai bine e când improvizez! :))