joi, 15 octombrie 2009

Am fost premiată!!!

Cum am venit acasă, m-am năpustit asupra ultimelor două-trei polonice de supă rămase şi apoi am dat să văd cine ce a mai scris pe bloguri. Conştiincioasă, răspund la mesaje, intru pe blogurile prietene şi când, ce să văd, mămica_de_sebastian a primit două premii pe care le-a dat mai departe. Când mă uit mai bine, văd şi numele meu printre premiate.

Am primit premii! Am primit premii! Am primit premii!

[premiu1.jpg] 

[premiu.jpg]

Prilej de mare bucurie! M-au luat total prin surprindere! Şi îi mulţumesc că s-a gândit la mine şi că mă citeşte cu interes! E o mare onoare pentru mine! Pentru că de la ea a început totul! Am dat peste un articol, despre blogul ei, pe blogosfera feminină, mi-a stârnit curiozitatea, i-am accesat blogul şi blogurile prietene şi uite aşa m-am trezit înconjurată de poveştile lor de viaţă, pe care le savurez periodic. Iar compania de premiate este una extrem de selectă! Am vrut, iniţial, să le dau lor premiul, mai departe! Dar nu o voi face, momentan! Dar dacă tot am/au primit acum premii, voi da cele două premii, printre care şi premiul "Blogul de aur", mai departe, unei singure persoane, de data asta.

Cu surle şi trâmbiţe, doamnelor şi domnilor, premiile primite de Svea trec în posesia lui... NINU!! Felicitări, Ninule şi ţine-o tot aşa!

6 comentarii:

rasfatata spunea...

bravo

svea spunea...

@greenfield, mulţumesc frumos! În sfârşit, merge blogul! După două zile de chinuială! Nu mă puteam loga, implicit, nu puteam posta şi nici primi comentarii din afară! Oooof!!! Asta e, am înţeles că sunt probleme tehnice, să sperăm că se vor rezolva!

greenfield spunea...

Buna svea, felicitari!
Acum am reusit si eu sa ma misc pe-aici...cand mi-ai scris tu inca ma chinuiam, sa vezi ce-am scris la mine.

programudoi spunea...

Felicitari ! :)

DanaE spunea...

Felicitari!!!

svea spunea...

Mulţumesc frumos, Dana! Şi ţie la fel! Îl meriţi pe deplin!