joi, 29 octombrie 2009

De suflet şi de râs...

Am primit o leapşă de la Mihaela! Buuun, deci trebuie să postez pe blog două poze, una de suflet şi una haioasă. Cum eu sunt fan fotografii şi am foldere întregi pline cu mii de fotografii, care mai de care mai de suflet sau haioase, îmi este greu să aleg doar două dintre ele. Aşadar, voi posta mai multe.


Poze de suflet:

Părinţii mei, la ziua de naştere a mamei mele, iunie 1997.
Tortul şi pregătirile de petrecere made in svea :))


Eu şi Vali, de ziua lui de naştere, iunie 1999.
Tort made in svea, bineînţeles :))


Cununaţi de către fratele meu! Cel mai drag moment!


Cu Mihăiţă, nepoţelul meu, la finele lui decembrie 2008


Poză haioasă:

9 comentarii:

svea spunea...

@greenfield, merci pentru aprecieri! Chiar am o colecţie de poze cu torturile făcute de-a lungul timpului. A fost o perioadă când torturile se numărau printre principalele mele îndeletniciri! :) (Te las pe tine să pui accentul cum crezi de cuviinţă :))
Vremea la Stockholm e staţionară, ca să spun aşa, toamnă lungă, rece şi ploioasă dar şi extrem de colorată! :)
Din păcate, de ceva săptămâni, la intervale, când vreau să intru la tine pe blog, nu pot, eroare şi atât :(( Mă dezamăgeşte rău weblogul ăsta!

svea spunea...

@Danae, @Raze, mulţumesc frumos pentru aprecieri!
@Raluca, mulţumesc pentru aprecieri; poza de râs este ultima, cea cu codiţe şi maimuţica în braţe! Nu-ţi destinde muşchii feţei? :)) Eu zic că da :))

Raze spunea...

Foarte frumoase fotografiile tale! :)

greenfield spunea...

Cum mai e vremea prin Suedia?
Pozele sunt frumoase si esti o gospodina excelenta, felicitari!:)

Danae spunea...

Frumoase toate, toate.
Inteleg de ce acelea "de suflet" sunt de suflet. Iar haioasa e simpatica, intradevar, mai ales dupa ce le vezi pe celelalte in care esti eleganta si serioasa.

raluca spunea...

Pozele de suflet imi plac,dar poze de ras nu pui??

raluca spunea...

Are dreptate Mihaela,semeni bine cu mama ta la fata.Dar cred ca si cu fratele tau. Iar nepotelul e o dulceata. Sa fiti sanatosi cu totii.

svea spunea...

Mulţumesc frumos pentru leapşă şi aprecieri! De semănat, semăn cu tata, per ansamblu, dar cu mama, la faţă, într-adevăr! Iar observaţia ta e foarte pertinentă! Dacă mă uit mai bine, chiar e o imagine dublată!

Mihaela spunea...

Super! Toate pozele imi plac, sunteti frumosi si tu semeni tare bine cu mama ta(in prima si a doua poza...aveti aceeasi pozitie a capului). Pup!