miercuri, 14 octombrie 2009

Marţi, 13 octombrie...

Nu, n-aţi ghicit, n-o să vă povestesc despre superstiţii ci despre cum mi-am petrecut ziua de astăzi, într-un mod cât se poate de casnic :) Astăzi nu am fost la şcoală, pe motiv că profa de la orienteringskurs care a avut, probabil, o problemă stringentă de rezolvat, ne-a rugat să studiem acasă, ceea ce trebuia făcut la curs. Aşadar, cu internetul şi cu alte materiale suplimentare la dispoziţie, am studiat pe cont propriu, la domiciliu :) Şi nu numai atât, am terminat de citit "Nedstörtad ängel", de Per Olov Enquist (subiect al unui post separat, se cere :)) dar am prestat şi activităţi de dereticare şi bucătăreală :)) Cum altfel, nu? :))

Şi dacă tot mi-am obosit creieraşii cu îngerul decăzut al lui Per Olov Enquist :) dar şi cu arzătoarele probleme de orientare pedagogică şi şcolară suedeză de la orienteringskurs, am zis că ar fi cazul să mi-i relaxez, la amiază, preţ de vreo 2 ore, bucătărind o supă de legume şi ceva legume gratinate cu muşchiuleţ de porc învelit în bacon şi caşcaval. Ce a ieşit, puteţi vedea în poza de mai jos, singura dovadă rămasă că ar fi existat un asemenea fel de mâncare la masa de prânz :)) 


9 comentarii:

raluca spunea...

Svea draga,dar pregatesti niste bucate de nota 10. Aspectul lor e nemaipomenit,dar imi imaginez la gust cum sunt. Numai cand le privesti simti cum iei in kilograme. Bravo. Mai asteptam si alte prezentari.

svea spunea...

Mulţumesc Florina, mulţumesc Gina pentru aprecieri! Pentru că aţi cerut, vi se va da... subiect de post separat :))
Ninule, eşti tare, ca de obicei, de câte ori să-ţi mai spun! :))

Ninu spunea...

Nici cascaval simplu nu a mai ramas ?..eu ma multumesc cu putin :)

Gina spunea...

Chiar vrem reteta si pentru rulouri si pentru legume.

mamica_de_sebastian spunea...

Da arata bine,asa ca vrem si reteta:))

svea spunea...

Hehe, săru'mana pentru apreciere, Gina! A ieşit bine, că am ales ceva simplu ;))

Gina spunea...

Papa bun! Waw cum arata ,sigur a fost si bun.Cum pot uni oameni sa faca totul bine?La tine ma refeream.

svea spunea...

@DanaE, mulţumesc frumos pentru apreciere! A fost pe cât de arătoasă, pe atât de gustoasă :)) Fără falsă modestie :))

DanaE spunea...

Ce bine arataaaaaaaaa.........