miercuri, 21 octombrie 2009

Tablou autumnal

De câteva zile bune, weblogul se află în întreţinere, adică noi, utilizatorii, ne putem loga şi posta, când şi când, în funcţie de cum ne ţin nervii şi răbdarea. Ni se promite că vom avea parte de un nou weblog, dar nu ni se spune dacă va fi şi mult mai bun :D Sunt cârcotaşă, nu? :D

Am tot avut chef zilele astea să postez, dar nu am avut cum, aşa că profit acum de ocazie să vă fac martorii toamnei suedeze de prin părţile Stockholmului.

Duminică după-amiaza, mi-am luat rucsăcelul cu aparatul de fotografiat în spinare şi am pus de o plimbare până la un lac din apropiere. Ce-a ieşit, în amurg, vă las să contemplaţi şi să vă bucuraţi :))








13 comentarii:

raluca spunea...

Intr-adevar,sunt splendide pozele,merita sa fie facute tablouri si puse pe pereti in casa. Conteaza mult calitatea aparatului si iscusinta ta. Bravo.

ioanbistriteanul spunea...

Excelenta imaginile.

dorsidor spunea...

...superbe pozele...un fotograf foarte bune :)

svea spunea...

Ninule, o să mai fac poze şi o să le primeşti cu dedicaţie de la mine, promit :) Dacă nu poţi fizic, gândul şi sufletul îţi sunt libere să călătorească pretutindeni şi cu atâţia prieteni bloggeri, e mai uşor ca oricând, nu-i aşa? Suntem alături de tine!

Bine ai revenit dinule, e întotdeauna o plăcere să te am ca invitat! :)) şi mulţam mult de aprecieri!

Ninu spunea...

Bine ai revenit!!! ma bucur ca a plecat weblogul din nou, ce frumos arata toamna in poze,,, of ce n-as da sa o vad doar in poze :(

svea spunea...

@1st-lorelei, mulţam pentru aprecieri şi vizită. Te mai aştept!
@teo13, mulţumesc! Bună alegere compactă! :)) În ceea ce mă priveşte, partenerul meu de-a joaca fotografică se numeşte Nikon D70 şi, într-adevăr, fotograful e baza, deşi o cameră meseriaşă e de un real ajutor!

teo13 spunea...

da, dar pozele tale sunt si mai frumoase. superbe chiar. Apropo ce aparat ai? se vede ca e systemkamera. eu am doar un canon s5 is, adica ce am gasit mai bun in categoria compacte. Si oricum fotograful e mai important :P

svea spunea...

@eolithik, mulţumesc frumos pentru aprecieri şi tips :)

@mamica_de_sebastian, @mihaela, săru'mâna pentru aprecieri. Pup şi eu!

Mihaela spunea...

SUPERBE!!! Ce frumos ca ai prins copacii in oglinda! A 2-a si a 3-a imi plac cel mai mult! PUP

mamica_de_sebastian spunea...

SUPERB

eolithik spunea...

Pozele sunt minunate!
Sfat:pune pozele pe panoramio.com
Vei fi laudata de multi,iar pozele vor aparea in google earth!

O seara buna!

1st-lorelei spunea...

Imaginile sunt absolut superbe!!!!

descult-007 spunea...

`s 100 % de-acord cu 1-st Lorelei !