sâmbătă, 24 octombrie 2009

În casă nouă!

Am decis să deschid cont şi pe blogger, deşi până acum am activat pe weblog. Cum materialul de acolo nu merge importat pe niciun alt blog şi cum, în ultima vreme, am întâmpinat numeroase probleme de ordin tehnic (siteul a fost în întreţinere, adică indisponibil timp de mai multe zile), m-am hotărât să ţin un blog în paralel, pe aceeaşi temă şi chiar, în timp, să import, manual, informaţiile de pe blogul meu iniţial. Să vedem ce-o ieşi de data asta. :)) Poate aşa voi avea libertate mai mare de exprimare şi mai puţină bătaie de cap cu erorile de sistem! Aşa că vă aştept la ambele adrese, în paralel!

Update: Pe data de 29 ianuarie 2010 s-a produs miracolul mutării întregului material de pe weblog pe blogger şi, implicit, reanranjarea lui într-o singură bucată, compactă :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hehe, bine te-am gasit! sa trec ambele adrese pe blog, vei posta si aici si acolo?

Svea spunea...

Da, weblogul merge când şi când, au trâmbiţat atât apariţia noului weblog, dar văd că tot sunt probleme de ordin tehnic. Aşa că m-am hotărât să încerc şi aici. Le voi ţine pe amândouă în paralel aşa că salvează ambele adrese. Aici voi relua, în timp, oarecum fidel, posturile deja expuse dincolo, pentru că nu vreau să pierd materialul de acolo şi pentru că nu îl pot prelua în mod automat. Pupici