vineri, 16 octombrie 2009

Premiată, din nou!

Deşi blogul a fost în agonie timp de ore în şir, după care a intrat în moarte clinică, a reuşit să reînvie! E ceva de speriat cu blogurile astea! Îţi trebuie nervi de oţel să le poţi accesa şi te bucura în linişte, când vrei şi cât vrei :)) Dar asta e, orice lucru moca implică şi probleme!

Dar să revin la lucuri mult mai plăcute! Se pare că toamna nu se numără doar bobocii :)), picurii de ploaie sau cojoacele pe care le aduni pe tine :)) ci şi premiile, care curg, curg, nu se mai opresc!

Am mai primit două premii, extrem de drăguţe, unul de la Salmi pe care îl dau, mai departe, frunzuliţelor şi lui greenfield





şi celălalt de la Ninu, care va intra în posesia mămicii_de_sebastian şi a lui Salmi.





Felicitări premiatelor!

Le mulţumesc mult de tot tuturor celor care mă citesc şi comentează de zor ceea ce postez (asta, bineînţeles, dacă le permite weblogul :( ) Şi astfel, viaţa e mai frumoasă, interesantă şi haioasă alături de prietenii mei de pe blog!

4 comentarii:

raluca spunea...

Scuze,cu gandul la floricica,am scris gresit un cuvant de mai sus.........oare care???glumesc...

raluca spunea...

Imi plac premiile. Floricica-i tare gingasa,parca-i simp parfumul.Iar al doilea premiu e tare haios.

rasfatata spunea...

Foarte frumos

Mihaela spunea...

Multumesc, in sfarsit am reusit sa intru pe blogul tau...