luni, 21 decembrie 2009

Am primit premiu!

Adra_bell s-a gândit la mine şi m-a premiat! Îi mulţumesc frumos pentru premiul cel arătos şi perfect potrivit cu sărbătorile de iarnă ce tocmai bat la uşă! Îţi mulţumesc frumos, mămică de Eva!

Te citesc cu multă plăcere şi, câteodată, am mare dilemă dacă nerăbdarea cu care aştept post după post pe blogul tău se datorează scrisului tău cel măestrit şi amuzant sau Evei cea pufoasă, cuminte şi fotogenică!



Premiul primit merge mai departe, cu mult drag şi gânduri calde, la mămica_de_Basse, mămica_de_Guguluf şi Ninu. Sper să vă bucure premiul de sărbătoare, pentru că îl meritaţi din plin!

Deocamdată am ales doar trei bloguri "câştigătoare", după criteriul că acest premiu este unul destul de plimbăreţ în perioada asta, ajungând deja pe blogurile la care m-am gândit să le premiez.

Oricum, se ştie că toate blogurile odată ajunse în blogroll sunt câştigătoare :)

3 comentarii:

adra_bell spunea...

Multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru complimentele adresate Evei! Si pliz, ia camera foto cu tine, nu mai face poze cu telefonul ca e pacat:)

Svea spunea...

Haha, ştiu şi-mi fac mea culpa, dar am momente când nu pot să iau cu mine rucsăcelul foto cu tot cu accesorii şi prefer să mă descurc doar cu telefonul, pentru poze exemplificatoare şi nimic mai mult.
Azi, peisajul a fost unul de vis, un vis mai cu moţ ca de obicei :) şi am regretat că am uitat până şi telefonul acasă. Dar mâine promit să ies la o şedinţă foto! Se cere! :)

Svea spunea...

Aaaa... cât despre cuvintele frumoase şi complimentele adresate Evei, nu sunt nimic altceva decât o simplă descriere a realităţii!! :) Parol!