miercuri, 23 decembrie 2009

"Scăunelul" plimbăreţ :))

Ia te uită, un nou scăunel! Interesant, oare o fi confortabil?

Hmmm, ce sunet, parcă până acum scăunelele nu scoteau sunete şi mă şi plimbă, mamă, dar ce mă plimbă şi nu ştiu cum să-l controlez!

Ce stai mă şi te holbezi aşa? Dă-te la o parte, ce mă enervezi! Poftim belea, după ce că nu m-a instruit nimeni cum să-l folosesc, acum mai îmi stai şi tu în cale.

Dă-te la o parte, îţi spun, nu-nţelegi de vorbă bună? Sau fă ceva să se oprească minunea asta plimbăreaţă de mă izbeşte de toţi pereţii!

Aaaaa... buuuun, s-a oprit! Ce uşurare!! :))



3 comentarii:

Ninulescu spunea...

Craciun Fericit Svea, sa ai parte de sanatate, fericire si de dragoste, iar magia Craciunului sa-ti umple sufletul de bucurii !!!

Narnia spunea...

Am venit sa-ti urez sarbatori fericite si un an nou care sa-ti aduca sanatate, bunastare, dragoste intelegere si ce iti doresti mai mult !

Cu drag, Narnia.

greenfield spunea...

Nu stiu cum am nimerit aici, cred ca te-am gasit intrun blogroll.
Iti doresc Craciun fericit si un An Nou mai bun!

La Multi Ani!