luni, 21 decembrie 2009

Leapşa cu colinde preferate

Tot de la Adra_bell am primit şi leapşa cu colinde preferate. Gând la gând cu bucurie, pentru că îmi propusesem, în perioada asta, să scriu, cu preponderenţă, despre tradiţii şi colinde de Crăciun.

Aşa că am un motiv în plus să afişez colinde dragi din repertoriul românesc şi internaţional.

Îmi este foarte greu să fac o selecţie, de aceea voi începe doar cu câteva din repertoriul internaţional, urmând, ulterior, să le postez şi pe următoarele, preferate.

Pasez leapşa mămicii_de_Basse, mămicii_de_Guguluf şi lui Ninu.








2 comentarii:

Anonim spunea...

Ooooo, ce-mi plac Kelly Family ... in general, nu numai colindul asta.
Bine te-am gasit, incantata de "cunostinta" virtuala. E prima oara cand poposesc pe blogul tau!!

Svea spunea...

Îţi mulţumesc pentru vizită şi te mai aştept, cu mult drag!
Kelly Family se numără printre preferaţii mei, de cel puţin 15 ani :)) Majoritatea melodiilor lor sunt preferatele mele, trebuie să recunosc!
Iar colindul ăsta este o prelucrare foarte reuşită, tonică, în stilul lor caracteristic.