joi, 31 decembrie 2009

La mulţi ani, 2010!

Mai sunt doar câteva ore şi Noul An 2010 îşi va face, triumfător, apariţia în sunetul pocnitorilor, focurilor de artificii şi al clinchetului paharelor de şampanie!

Te aşteptăm, 2010 cu multă speranţă şi încredere în vremuri mai bune, mai luminoase, cu multă linişte sufletească!

Cu fiecare an ce trece, sperăm la fel, să devenim mai buni, mai curaţi, mai liniştiti, mai încrezători în aproapele nostru!

Cu fiecare an ce trece, speranţele noastre se aprind mai puternic şi nutrim dorinţe de sănătate, pace, fericire şi bunăstare!

Viaţa este un cocktail de greutăţi, neîmpliniri, dezamăgiri şi bucurii, împliniri, clipe minunate, de netăgăduit!
Contează în ce procent avem parte de ele şi dacă combinaţia finală ne conduce spre extaz sau delir.

Şi de aceea, sperăm, cu fiece an ce trece, să avem parte de picături dulci şi aromate ale unei vieţi cu mai multe reuşite decât dureri şi deznădejdi! Perfect normal! Perfect uman!

Până nu demult, aveam un gust destul de amar la finele fiecărui an, contabilizam succesele, clipele monotone, insuccesele, mă întristam că viaţa mea nu are un ritm mai alert, mai palpitant, că nu am lăsat urme mult mai vizibile până acum şi făceam comparaţie cu cei din jurul meu.

Până la un moment dat când nu numai că am conştientizat (poate asta făcusem mai demult) ci, pur şi simplu, am reuşit să trec peste această abordare subiectivă şi naivă a vieţii mele şi să realizez că dacă nu am fost greu încercată de boli eu sau persoane din apropierea mea sufletească, dacă cercul de prieteni şi rude nu s-a împuţinat pe motivul atingerii numărătorii inverse, dacă am trăit vremuri tulburi dar nu îndeajuns de tumultoase încât să trecem prin războaie sau catastrofe iremediabile, atunci, anul pe care-l finalizăm a fost doar un an din suita de ani fericiţi, cu nenumăratele lui clipe de împliniri şi bucurii ce conduc spre satisfacţiile personale dar şi de eşecuri şi greutăţi ce nu fac decât să ne pună la încercare voinţa şi tăria de caracter şi să ne întărească în luarea deciziilor ulterioare.

Anul 2009 a fost pentru noi un an complet diferit de cei trecuţi! Am luat, de comun acord, decizia emigrării şi ne-am zbătut să ne-o ducem la îndeplinire! Încă ne zbatem şi ne vom mai zbate! O decizie de durată, luată cu responsabilitate, în ciuda greutăţilor ivite pe parcurs. O decizie de care nu ne plângem, indiferent de cât de greu ne este! O decizie pe care ne-o asumăm şi de care, poate, voi vorbi, ulterior, la rece! Deocamdată, tumultul noii vieţi îmi poate umbri cu subiectivism încercările mele de a prezenta totul într-o lumină obiectivă.

Îmi doresc de la anul 2010 să am acelaşi curaj, voinţă şi putere de a analiza lucrurile cât mai realist cu putinţă şi de a lua deciziile potrivite!

Îmi doresc, în 2010, să fim sănătoşi, noi, rudele, prietenii, apropiaţii, cunoscuţii!

Îmi doresc, în 2010, să fim mai buni, mai înţelepţi, mai liniştiţi, sufleteşte!

Îmi doresc, în 2010, să ni se îndeplinească o mică parte din visele la care nutrim, pentru a mai rămâne vise şi pentru anii următori!

Îmi doresc, în 2010, să avem parte de cât mai puţine cataclisme naturale, conflicte şi războaie!

Îmi doresc, în 2010, să aud mai multe veşti bune de la cei cu care interacţionez şi să ne citim cu acelaşi interes şi plăcere ca şi până acum!

Tuturor vă doresc ce-mi doresc şi mie!

LA MULŢI ANI, 2010!!!


UPDATE: Aseară, am uitat să însoţesc postarea mea (deşi îmi propusesem) de haiosul şi inspiratul desen al Roxanei care l-a făcut cadou tuturor cititorilor blogului ei. Mulţumim!


12 comentarii:

Purple Rain spunea...

La multi ani! Fie ca anul ce vine sa-ti aduca si mai multe realizari si bucurii!

adra_bell spunea...

La multi ani!
Asa este, cat suntem sanatosi si cei dragi raman alaturi de noi n-avem de ce sa ne plangem.
Cat despre decizia voastra eu cred ca a fost una foarte inteleapta. Mult succes!

Ninulescu spunea...

La multi ani, Svea !
An nou fericit !

Unknown spunea...

Multumim :)
La Multi Ani!

Anonim spunea...

Iti doresc ca tot ce ao scris aici sa se implineasca! Si in plus pe deasupra!
Un an bun 2010! La multi ani!

IrinaBohemianDance spunea...

La multi ani!

Irina

tetris spunea...

La multi ani!
Noul an sa-ti aduca sanatate, bucurii si impliniri!

Ana-Maria spunea...

La multi ani in noul an si sa fie asa cum iti doresti pentru acest an si toate sa se implineasca!:)

Dana spunea...

Anul 2010 sa fie un de impliniri si fericire, sa aveti parte de tot ce v-ati dorit. La multi ani si numai bine !

Unknown spunea...

Frumoase dorinte si foarte altruiste. :))) Sa se implineasca toate.

VERO spunea...

La multi ani ! Stiu acum ca visele se implinesc!
De o saptamana am primit vestea ca anul acesta ,in iunie sau iulie,voi participa la un seminar in Stockholm .Nu siam prea multe despre acest oras...si iata ca in prima zi a anului 2010 am intalnit acest blog ...Am dat mana cu Suedia,voi ajunge acolo cu siguranta!
Anul acesta ,sa va implineasca visele !

Svea spunea...

Mulţumesc mult, tuturor, pentru gândurile şi urările voastre de bine!
La mulţi ani şi să ne citim sănătoşi şi cu multă plăcere, ca şi până acum!