duminică, 13 decembrie 2009

Călătorie în timp...

Sankta Lucia 1999. Exact, încă de pe vremea aceea ştiam cum sărbătoresc suedezii Sankta Lucia şi chiar am făcut parte din corul St. Lucia.

Şi iată şi dovezi de acum fix 10 ani :)) Cine şi-ar fi imaginat că peste zece ani vom fi în Suedia şi vom admira cu curiozitate şi nostalgie, pe rafturile din supermarket, costumele şi accesorile folosite cu prilejul sărbătorii respective.


În culise, pregătindu-ne să ne facem apariţia :)


La fabrica unde am susţinut mini-concertul de St. Lucia


Cu Vali, în cabinetul de lb. suedeză,
în timpul mini-petrecerii de St. Lucia

Scuzaţi calitatea inferioară a materialelor de arhivă :)) dar prima poză este obţinută prin decupare, de pe filmuleţul de Sankta Lucia iar celelalte, prin scanare. Vremuri apuse demult, cu tehnică rudimentară deh :))

7 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Frumoase amintiri....si tare bine pastrate!:)

Svea spunea...

Ana-Maria, mulţumesc frumos pentru apreciere!
Într-adevăr, sunt o melancolică incurabilă şi am o grijă deosebită pentru amintirile de orice gen de peste ani! Deşi mai bine păstrate le am pe cele în format digital!

Monica spunea...

eu am impresia ca am fost acolo, acum 10 ani!
pe de alta parte, cum ieri am fost in casa unor suedezi, apropo de momentul in care ma gandeam sa imi impodobesc casa, am luat in calcul si posibilitatea sa o fi facut astazi, de Santa Lucia. Poftim dilema!

Ninulescu spunea...

Frumoase poze, astea clasice parca au ceva in ele asa linistitor ..nu am cuvinte acu..dar imi plac mult... imi plac mult si sarbatorile, mai ales alea la care tre sa primesti cadouri si placinte :)

Anonim spunea...

Hahaha, deci asa! ;) Frumos de tot, eu nu stiam nimic despre asta, am aflat acum 2 ani...cu copiii, la prima serbare la scoala a Dianei. Ea abia invatase suedeza, a cantat in cor...a fost minunat, ca o poveste pentru mine...apoi anul trecut din nou...sunt pe blog toate...ma uit cu placere la ele si acum si sper ca si peste 10 ani...

Svea spunea...

Eu ştiam, că am studiat suedeza în ţară, acum 10 ani, timp de 3 ani, câte 2 ore pe săptămână... ca limbă a treia, la mine la facultate... Altfel, nu aş fi ştiut nici eu! :)

Svea spunea...

Ninule, mă bucur că-ţi plac pozele şi cadourile şi plăcintele :)) Ca şi mie de altfel! :))
Într-adevăr, pozele făcute pe film au un farmec aparte pentru că păstrează parfumul vremurilor depărtate de era digitală.